Hlavní navigace

Seznamte se s nástroji pro efektivní cenotvorbu, zákaznický servis i expedici

 Autor: Internet Info
Uvažujete o spuštění zcela nového e-shopu nebo potřebujete poradit s nastartováním růstu toho stávajícího?
14. 9. 2021

Sdílet

Přednášející naší konference z cyklu Chytré podnikání ukáží efektivní nástroje v e-commerce, které vám pomohou s cenotvorbou, zákaznickým servisem, komunikací i expedicí. Ukáží, jak zlepšit cestu zákazníka vaším e-shopem, to znamená přivést ho tam, kam potřebujete, a zároveň přispět k jeho spokojenosti. Podíváme se na téma webové analytiky, i třetích stran, i na to, jak zákazníky motivovat k dokončení nákupu.

Do jakých témat se tedy už 14. října opřeme?

  • Cenotvorba

  • Expedice jako cesta k zákazníkovi a zisku

  • Cesta spotřebitele napříč e-shopem

  • Chytré vyhledávání na webu

  • Reklamní kanály a nastartování růstu v e-commerce

  • Zákaznický servis e-shopů

S kým se na akci potkáte a o jakých nástrojích budeme mluvit? 

Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu

Cena hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníka o tom, zda u vás nakoupí nebo ne. Jak ji ale správně nastavit? A je ta nejnižší cena ta nejsprávnější? To se dozvíte od Petra Bláhy z Disivo. Z přednášky si navíc odnesete sadu konceptů na zlepšení vaší cenotvorby, které můžete použít hned další den. 

Jak správně získávat a hlavně vyhodnocovat data o zákaznících

Klíčem v každém businessu jsou data a měření. Čím víc dat o svých zákaznících máte, tím lépe je poznáte a tím lépe můžete reagovat na jejich potřeby. Michal Vošahlík z Digital Vision vám ukáže nástroj, díky kterému dokážete všechna vaše data o zákaznících správně zanalyzovat a vyhodnotit. 

Jak co nejlépe využít chytré vyhledávání 

Václav Soukup z MEDIA FACTORY si posvítí na to, jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat, a jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji vašeho podnikání. 

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

Pomocí jednoduché automatizace můžete zefektivnit expedici i samotné doručování zboží a nabízet tak svým zákazníkům vyšší komfort nakupování. Zefektivněním logistických procesů samozřejmě ušetříte čas i peníze.  Systém expedice Balíkobot.cz představí Pavel Kročák.

Klíčem k úspěchu je spokojený zákazník

Adam Koudelka z Comdata Czech bude mluvit o tom, jak komunikovat se zákazníkem, na co se při komunikaci zaměřit a jak díky fungujícímu zákaznickému servisu zvýšit jeho loajalitu a prodeje až o 50 procent. Zároveň otevře téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika.

Praktické a efektivní nástroje jsou nezbytným pomocníkem každého e-shopaře. Přjďte se s nimi seznámit na konferenci Efektivní nástroje pro e-commerce. Sejdeme se 14. říjnaHotelu Jalta na Praze 1 v 9 hodin. 

Program konference najdete je na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.

Generálním partnerem akce je Amazon Czech Republic Services, dalšími partnery pak Balíkobot.cz, Disivo, MEDIA FACTORY GROUP a UPgates. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátory jsou odborný server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).