Paní Ilona (35) ve svém kadeřnictví poskytovala služby formou fixních částek za jednotlivé úkony. Zákazníci se ale čím dál častěji ptali na možnost platit kartou, a tak si nakonec pořídila aplikaci ePokladna od Vodafonu.
Co Vás přimělo investovat do ePokladny?
Modernizaci kadeřnictví jsem zvažovala delší dobu. Chtěla jsem více zaujmout zákazníky, kteří preferují domácké ale i moderní prostředí. Rozhodla jsem se tedy renovovat prostor a zavést moderní technologie, které nabízí i větší kadeřnictví.
Co všechno aplikace zvládá?
Vodafone ePokladna umožňuje evidovat transakce, vystavovat elektronické účtenky a skrze bezdrátové připojení kapesní tiskárny je i tisknout. Navíc je možné k ní připojit platební terminál mPOS, což je přesně to, co jsem hledala.
Další výhodou je, že k samotné ePokladně není potřeba internetové připojení. Všechno lze vyřídit offline, samozřejmě s výjimkou bezhotovostních plateb a posílání účtenek na mail.
Jaké funkce využíváte Vy?
Já jsem si nakonec koupila základní model ePokladna Mini s možností evidence 8 přednastavených položek. Tato verze mi umožňuje vést si lepší přehled o denních tržbách a významně mi šetří čas. Na tabletu jen naklikám jednotlivé provedené úkony a hned mám celkovou částku. K aplikaci jsem si pořídila ještě kapesní bezdrátovou tiskárnu a platební terminál mPOS.
Jaké byly Vaše počáteční náklady?
Licence ePokladna Mini mě stojí 180 korun měsíčně a za tarif RED LTE Business platím 749 korun měsíčně. Když jsem si ePokladnu pořídila, přešla jsem totiž k Vodafonu, abych měla všechny služby u jednoho dodavatele. Tablet jsem už měla, a tak jsem pořídila jen tiskárnu za zhruba 5 tisíc korun a vyřídila v bance platební terminál.
Co Vám aplikace přinesla?
Bezhotovostní platby mi zajistily spoustu nových zákazníků. Do budoucna dokonce uvažuji o přechodu na vyšší verzi, s kterou bych měla přehled i o stavu zboží. S ePokladnou jsem navíc připravena i na plánovanou elektronickou evidenci tržeb a nestresuje mě případná nutnost rychlého nákupu dalších zařízení, kterým nerozumím.