Hlavní navigace

Křišťálová Lupa 2012: rozhodněte o vítězích

Sedmý ročník ankety Křišťálová Lupa 2012 – Cena českého Internetu je ve fázi finálního hlasování. Hlasujte a rozhodněte o vítězích.
24. 10. 2012

Sdílet

Vy, internetová veřejnost, nyní dostáváte příležitost vybrat ty nejzajímavější a nejpřínosnější projekty uplynulého roku a rozhodnout o vítězích v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu, která už sedmým rokem mapuje stav české internetové scény. Hlasovat můžete do 31. října v elektronickém formuláři na stránkách ankety Křišťálová Lupa 2012 – Cena českého Internetu

O letošních finalistech rozhodlo v nominační fázi více než 15 000 čtenářů a expertní panel složený z odborných novinářů. V celkem 14 kategoriích obsadil místo rekordní počet projektů, které se o přízeň hlasujících ucházejí vůbec poprvé. 

Vítěze v těchto v sedmi kategoriích vybíráte vy: 

Zpravodajství
Zájmové weby
Internetové obchodování
Nástroje a služby
Mobilní služba
One (wo)man show
Veřejně prospěšná služba

Odborná porota svým hodnocením určí pořadí v těchto kategoriích:

Projekt roku
Osobnost roku
Anticena
Marketingová inspirace
Obsahová inspirace
Globální projekty českých tvůrců
E-commerce inspirace

Kompletní seznam projektů nominovaných ve všech kategoriích najdete ZDE

Zapojíte-li se do hlasování, máte šanci získat vstup na slavnostní vyhlášení vítězů ankety, které pod názvem “Konec světa aneb Co čeká na konci tunelu” proběhne 28. listopadu v divadle Archa.

Veškeré podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2012 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.

Anketu Křišťálová Lupa 2012 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem ankety je společnost IBM. Partnery ankety jsou společnosti ACTIVE 24, ePojisteni.cz, GoPay, mojeID a T-Mobile. Mediálními partnery jsou Aukro.cz, Bazoš.cz, ČSFD.cz, Burda Digital, E15.cz, Google Česká republika, Heureka.cz, HyperMedia, iDNES.cz, Novinky.cz, Rádio Česko, Seznam.cz, Strategie, TISCALI MEDIA, a Živě.cz. Anketa probíhá za podpory ČT24.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).