ING získala významné ocenění Superbrands

Praha, 30. dubna 2007 – Společnost ING v České republice byla mezinárodní organizací Superbrands zařazena mezi nejvýznamnější značky na českém trhu. Získala tak status Superbrand a zařadila se mezi 100 nejlepších značek z nejrůznějších oblastí českého byznysu.
30. 4. 2007
pr článek

Sdílet

Zástupce organizace Superbrands Jan Valdinger předal ocenění Superbrand Rolfu-Janu Zweepovi, CEO ING Bank a generálnímu řediteli Wholesale Banking. Je pro nás potěšením a velkou ctí, že značka ING v České republice byla oceněna mezinárodní organizací Superbrands, která je považována za jednoho z hlavních expertů v oblasti brandingu, dodává k ceně Rolf-Jan Zweep. Jsme si dobře vědomi dobrého jména naší značky a hodnot, které klienti spojují se jménem ING. Proto ING investuje velmi mnoho do své značky, tj. značky, která v současné době patří mezi top dvacítku nejznámějších značek na světě. Příkladem pak může být rozhodnutí ING vstupit v letošním roce do seriálu Formule 1 jako hlavní sponzor týmu ING Renault Formule 1.

Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet tuto oblast, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje v současnosti již ve více než padesáti zemích světa. V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje status „Superbrand“ pouze těm značkám, jež si toto ocenění skutečně zaslouží.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).