Hlavní navigace

I účetnictví může skvěle fungovat online! Leader trhu je účetní firma Trivi

Doba covidová přesvědčila váhavé podnikatele o výhodách účetnictví online, každý den se ozývají desítky firem.
19. 10. 2020

Sdílet

Společnost Trivi, a.s. – online účetní firma, nabízí digitalizovanou správu účetnictví pomocí webové a mobilní aplikace vytvořené dle vlastního know how v rámci svého IT týmu. Pro své klienty vyřizuje pravidelné legislativní povinnosti jako kontrolní hlášení a DPH, zpracovává daňová přiznání a mzdovou agendu a zastupuje klienty při komunikaci s úřady. Poskytuje tak komplexní servis při správě účetnictví a od svých klientů přebírá časově náročnou a nepopulární byrokracii. Vše je online účetnictví, včetně předávání podkladů a komunikace s účetní.

Využití moderních technologií v účetnictví

Stejně jako u bankovnictví před několika lety i v účetnictví stále více lidí vyžaduje rychlá a jednoduchá řešení, která jim usnadní práci. Společnost Trivi posouvá ještě stále konzervativní trh s účetními službami a svým zákazníkům umožňuje správu celého účetnictví online prostřednictvím aplikací. „Odbouráváme stereotypy, že co není na papíře, neplatí. U nás neposíláte faktury poštou (i když můžete) ani je nepředáváte osobně svému účetnímu nebo poslíčkovi. Díky automatizaci a digitalizaci s podporou strojového učení (machine learningu) zjednodušujeme celý proces zaúčtování agendy, a tím snižujeme cenu za účetní služby, ” říká o Trivi její ředitel Juraj Cienik. 

Jednoduše pomocí Trivi aplikace v mobilu a Trivi portálu tak mohou zákazníci nahrávat doklady od svých dodavatelů, vystavovat faktury, odesílat účtenky do EET či sledovat své příjmy a výdaje.

100 % servis a podpora účetních a daňových specialistů

Za digitalizací účetnictví stojí tým více než 60 profesionálů, který dohlíží na účetní i legislativní správnost zpracovaných podkladů a výstupů. „Narozdíl od některých klasických účetních firem umíme klientům poradit ve více oblastech, nebudou tak potřebovat zvlášť odborníka na vedení účetnictví a jiného na daně. Jde nám především o ulehčení práce klientům, aby se mohli naplno věnovat předmětu svého podnikání.,“ uvádí Juraj Cienik. 

Pokud klient potřebuje odbornou konzultaci, má se vždy na koho obrátit. S přidělenou účetní lze komunikovat prostřednictvím chatu na portálu Trivi a v mobilní aplikaci, e-mailem a telefonem. V případě potřeby je možná i osobní schůzka. Lidé v Trivi, společně s podporou všech aplikací a systémů, myslí za své klienty a hlídají veškeré potřebné legislativní povinností. Klienti této moderní účetní firmy se tak mohou v klidu soustředit na svou práci, obor podnikání a rozvoj svých aktivit, a vydělat více peněz a ve svém oboru posilovat svou pozici na trhu. 

Klíčové je ohlídaní všech legislativních povinností s úřady, a hlavně pak s finančním úřadem, díky komplexnímu zastoupení klientů nedochází k nepříjemnému používaní datových schránek klientů. Trivi za své zaměstnance ručí a veškeré úkony jsou i pojištěny. Klient účetní firmy Trivi získává komplexní servis a podporu. 

Neustálý vývoj technologií přináší další možnosti

Systém Trivi dokáže přenášet data z různých systémů (e-shopů, CRM…) prostřednictvím API připojení nebo importních můstků, jako například Money, ISDOC a dalších. Samozřejmostí je integrace s platebními branami jako je GoPay, PayPal, Comgate a dalšími. 

Není tak potřeba doklady ručně přenášet do systému, vše probíhá prostřednictvím profilu na Trivi portálu, chytré Trivi aplikace nebo e-mailem. 

Firma Trivi se systematický stará o rozvoj odborných znalostí a vyškolení všech zaměstnanců, o odborníky s Trivi se prostě můžete opřít. O vaše pohodlí se kromě účetních starají systémy Trivi a moderní aplikace. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.

V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na www.trivi.com anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).