Pro Prahu jsme se rozhodli proto, že je zde největší zastoupení našich potenciálních retailových klientů, kterým nabízíme díky příslušnosti k největší světové finanční skupině špičkové produkty a služby. Téměř polovina Pražanů má čistý příjem nad 30 tisíc korun měsíčně. Tito lidé budou ve svých požadavcích na bankovní servis stále náročnější a Citibank jim chce otevřít dveře k nejvyšší kvalitě bankovních služeb
, uvedl ředitel retailového bankovnictví Bert Pijls.
Část z letos nově otevřených poboček bude mít zcela novou tvář. Bankovního úředníka v pokladně zastoupí automatický pokladník, kromě letáků a propagačních tabulí budou lidé získávat informace o bankovních produktech a službách na moderních LCD panelech. Pobočky budou rovněž unikátně interiérově řešeny tak, aby vyhovovali potřebám jednotlivých segmentů.
Tento nový, jedinečný koncept poboček vychází z globální strategie Citi – Klient především. Moderní technologie, speciální interiérové řešení a nové, celosvětové ztvárnění reklamních kampaní má jediný cíl – oslovit naše klienti co nejefektivněji a nabídnout jim řešení, které bude plně vyhovovat jejich potřebám
, doplnil Bert Pijls.
Citibank otevřela v České republice doposud deset poboček. Strategií banky je nabídnout jednotlivým klientským segmentům individuální a moderní přístup a tomu přizpůsobuje i prodejní síť. Všechny produkty nabízí banka rovněž prostřednictvím Internetu a telefonického bankovnictví a má k dispozici i síť více než tisícovky prodejních specialistů v celé ČR.