Citibank plánuje do konce roku otevřít až šest nových obchodních míst

Banka přichází s novým konceptem poboček designovaných pro pohodlí klientů. Zcela nový typ bankovních poboček designovaných pro pohodlí klientů nabídne Citibank v rámci projektu rozšiřování prodejní sítě. Letos banka plánuje otevřít až pět nových retailových poboček v Praze a speciální korporátní centrum pro firemní klientelu ve Zlíně.
16. 5. 2007
pr článek

Sdílet

Pro Prahu jsme se rozhodli proto, že je zde největší zastoupení našich potenciálních retailových klientů, kterým nabízíme díky příslušnosti k největší světové finanční skupině špičkové produkty a služby. Téměř polovina Pražanů má čistý příjem nad 30 tisíc korun měsíčně. Tito lidé budou ve svých požadavcích na bankovní servis stále náročnější a Citibank jim chce otevřít dveře k nejvyšší kvalitě bankovních služeb, uvedl ředitel retailového bankovnictví Bert Pijls.

Část z letos nově otevřených poboček bude mít zcela novou tvář. Bankovního úředníka v pokladně zastoupí automatický pokladník, kromě letáků a propagačních tabulí budou lidé získávat informace o bankovních produktech a službách na moderních LCD panelech. Pobočky budou rovněž unikátně interiérově řešeny tak, aby vyhovovali potřebám jednotlivých segmentů.

Tento nový, jedinečný koncept poboček vychází z globální strategie Citi – Klient především. Moderní technologie, speciální interiérové řešení a nové, celosvětové ztvárnění reklamních kampaní má jediný cíl – oslovit naše klienti co nejefektivněji a nabídnout jim řešení, které bude plně vyhovovat jejich potřebám, doplnil Bert Pijls.

Citibank otevřela v České republice doposud deset poboček. Strategií banky je nabídnout jednotlivým klientským segmentům individuální a moderní přístup a tomu přizpůsobuje i prodejní síť. Všechny produkty nabízí banka rovněž prostřednictvím Internetu a telefonického bankovnictví a má k dispozici i síť více než tisícovky prodejních specialistů v celé ČR.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).