„Takové posílení pozice je snad ten nejkrásnější dárek k letošním patnáctinám společnosti BILLA v České republice,“ uvedl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR. „Náš koncept prodeje i náš nekompromisní přístup ke kvalitě a čerstvosti prostě naše zákazníky přitahují. Doufáme, že dobrá zkušenost se supermarkety BILLA se od dnešního dne přenese na dvojnásobný počet zákazníků,“ tvrdí Szczypka. Integraci Delvity do systému BILLA bude provázet řada změn. Přizpůsobení sortimentu, změna „vizáže“ prodejen, nové vztahy s dodavateli, zavádění nových výpočetních systémů atd. Jediné, co se nezmění, je počet provozovaných převzatých prodejen Delvita a jejich zaměstnanců.
Před rokem slíbili vedoucí představitelé REWE Group Austria, že investují do českého trhu 100 milionů eur. „Své slovo držíme,“ zdůraznil Jan Kunath, donedávna člen představenstva REWE Group Austria odpovědný za segment supermarketů ve střední a východní Evropě, v současnosti vedoucí manažer strategické obchodní plnosortimentní sekce na německém trhu. „Jsme rádi, že nám BILLA otevřela cestu k pozici jedničky na českém poli supermarketů. Silnou pozici společnosti BILLA v Česku a dalších státech střední a východní Evropy budeme budovat i v budoucnosti, a to nejen organickým rozvojem naší sítě, ale i dalšími možnými, ekonomicky smysluplnými, akvizicemi,“ doplnil Kunath.
Se změnou tváře bývalých prodejen Delvita začne BILLA ihned. Jako první přijdou na řadu prodejny Delvita v Praze a v těch oblastech, kde dosud BILLA ještě nepůsobí. Opatření související se změnou značky včetně zavádění nových výpočetních systémů jsou plánována do konce roku 2008.