Co je platební brána?
Platební brána je softwarová aplikace, která umožňuje online podnikům přijímat transakce z kreditních nebo debetních karet. Bezpečně přenáší informace o platební kartě zákazníka z webové stránky do platební sítě. Tento způsob platby je považován za jeden z nejbezpečnějších. Pro zákazníka se jedná o jednoduchý proces, který trvá několik sekund, stojí za ním však složitý postup, který zaručuje bezpečnost přenášených údajů kreditní karty.
Jak si vybrat tu správnou platební bránu?
Základem je váš zákazník, takže při výběru platební brány mějte na paměti, co váš zákazník potřebuje: jednoduchý způsob nákupu, bezpečný a rychlý. Zároveň se musíte zaměřit na růst svého podnikání výběrem nejlepší online platební brány s rozumným poplatkem, dobrým výkonem a péčí o zákazníky. Takovou možnost nabízí například platební brány, nebo jiné společnosti. Jak si tedy vybrat tu správnou volbu pro vás, když nabídka je široká?
Níže najdete 5 věcí, které je třeba zvážit před výběrem nejlepší platební brány online pro váš obchod.
1. Poplatky
Každá platební brána má své náklady, obvykle existují tři různé typy poplatků: poplatky za zřízení, transakční poplatky a měsíční poplatky. Některé z nich mohou mít také členský poplatek. Nezapomeňte si zkontrolovat všechny náklady a poplatky, i jednotlivé zpoplatnění může mít v závislosti na poskytovateli různé náklady.
Než začnete hledat vhodnou platební bránu online pro svůj elektronický obchod, musíte již znát svůj rozpočet a očekávané tržby. Tyto informace budou cenné pro pochopení nákladů a ziskových marží.
2. Zabezpečení
Hlavním důvodem pro využití platební brány je bezpečnost. Zákazníci očekávají, že při zadávání čísla své kreditní karty budou v bezpečí: vyberte si platební bránu, která je certifikována podle bezpečnostních standardů, jako je Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS). Narušení bezpečnosti je nebezpečné pro vaši firmu i pro zákazníky. Spolehlivá platební brána ochrání váš elektronický obchod před hackery a spamery.
3. Zákaznická podpora
Nabízí platební brána zákaznický servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nebo pouze v pracovní době? Existuje stránka s často kladenými otázkami (FAQ), na kterou se můžete podívat? Jsou k dispozici formuláře, které je třeba vyplnit, nebo budete hovořit s osobou po telefonu?
Všechny tyto otázky jsou důležité pro nalezení nejlepší platební brány online pro vaše podnikání. Zákaznický servis není určen pouze pro vaše klienty, ale budete potřebovat také pomoc při technické podpoře. Zhodnoťte všechny aspekty, včetně zásad pro vrácení plateb: některé platební brány budou vašim zákazníkům nabízet podporu pro vrácení plateb, jako prostředníka. Jiné pouze automaticky dobijí celou částku bez jakéhokoliv šetření.
4. Uživatelská zkušenost
Po vší té tvrdé práci, kterou jste vynaložili na to, abyste přivedli zájemce do svého e-shopu, nezkazte vše špatným uživatelským prostředím. V tuto chvíli je třeba přeměnit návštěvníky na zákazníky: ať je nákup jednoduchý, rychlý a bezpečný. Některé z hlavních důvodů opuštění nákupních košíků:
● Příliš mnoho formulářů k vyplnění
● Požadavek na vytvoření účtu
● Platba není podporována na mobilním zařízení
● Málo možností pro platbu
● Načítání stránky trvá déle než 3 sekundy
Ujistěte se, že vaše platební brána je podporována na všech zařízeních, a poskytněte svým zákazníkům více možností.
5. Cílová skupina
Mějte na paměti svou cílovou skupinu, když oceňujete nejlepší platební bránu pro svůj e-shop. Pokud jsou vaši zákazníci velmi mladí, pravděpodobně často nakupují online a používají kreditní nebo debetní karty, naopak jiná věková kategorie může preferovat bankovní převody nebo platbu na dobírku. Zvažte také podporované měny. Pokud jednáte se zahraničními zákazníky, musíte nabídnout i různé typy podporovaných kreditních/debetních karet.