Při sjednávání SS dětem jsem se na možnost ukončit po 6 letech ptal a Buřinka mi řekla v roce 2008 že s tím není žádný problém a že toto můžu jako zákonný zástupce který SS sjednal udělat a Wuestenrot v roce 2011 že je potřeba pouze podpisu obou zákonných zástupců. Jak je tedy možné, že informace co mi banky poskytly teď najednou neplatí?
Nicméně pokud pracovník dané firmy podá informace, měla by se firma podle toho k zákazníkovi chovat. Pokud sáhneme k příkladu z jiné oblasti - pokud letecká společnost uvede nesprávné (nižší) ceny letenek tak klienti, kteří si letenku za tu cenu koupí za ní také odletí a letecká společnost nechce před nástupem do letadla doplatek na úroveň běžné ceny. Pokud tedy přijmu to, že mne nesprávně informovali. Ale jsem téměř přesvědčen, že v té době se to dělalo tak jak mi pracovnice spořitelen řekli.
Ano, praxe byla taková, ale nebylo správně. Možná je to tím, že pamatuji, již uvedené Prémiová spoření mladých, kdy bylo zdůrazňováno: každá úložka je dar a peníze patří dítěti. A ze svého okolí znám dost případů, kdy nezletilý něco zdědí a jaká problémy jsou s manipulací s jeho majetkem