Jsem účetní OSVČ a za odborníka ve financích se nepovažuji. Ale toto je krásná marketingová pohádka o dobrém poradci z Partners a zlé ošklivé bance. Nesmysl a doporučuji nebrat vážně. Mixovat účelově smyšlené fixované sazby se sazbou floutovou je zavádějící. Partners- Finanční poradenství jinak. Když tento server Partners vlastní, tak je dobré si dělat reklamu skrytě, aby server nepřicházel o čtenáře.
Já jsem si toho hned všiml. Když to tam vidíte napsané hned pod titulkem, tak čemu se divíte?? Když vám to vadí tak to nečtěte.. Ale jsou lidi, kteří chtějí na konkrétním příkladě zjistit možnosti, jak zacházet s penězi a třeba si i nechají poradit - ALE rozhodnutí je vždycky na nich.
co je špatného na tom, ukázat porovnání FIX x FLOAT? i ze článku vyplývá, že se nakonec rozhodli pro FIX. a kde jste vzal, že jsou sazby smyšlené? ono totiž všechny reklamy jsou zavádějící - a je tam s * uvedeno, již od....uvedené sazby v článku se zakládají na realitě a je i uvedeno, že se jedná o základní sazby. K těm uvedeným v reklamách se dojde skrze různé balíčky a marketingové akce a při splnění podmínek.....nehledě na to, že na výsledné sazby jednotlivec většinou nedosáhne...
Taky bych to nebral vážně.
V každém takovém případě je změna dobrá, ale za kvalitní poradenství bych to rozhodně nepovažoval. Je z toho cítit klasická konstrukce poradenství dle Partners, ala vydyndat z klienta maximum, protože provize jen za hypotéku mě neuživí (vlastní zkušenost).
Dotyčný zmínil, že rodina neměla VŮBEC ŽÁDNÉ REZERVY, navíc má rodina MALÉ DÍTĚ DO 5 LET, s kterým náklady jenom rostou. A frajer jim tam šoupne float a k tomu za 1500,- investice, které ještě pár let nebudou dost dobře likvidní?! Zajímalo by mě, z čeho bude rodina hradit vyšší splátku v případě zvýšení úrokové sazby, což u floatu může být otázkou měsíce (Podle sazby to float s garancí není). V tomto případě bych raději volil fixovanou sazbu za 2,7% a klidněji spal. Mj., to pojištění pro hlavu rodiny za 429,- zřejmě nebude mít ani denní dávky při pracovní neschopnosti, které vidím u lidí bez rezerv jako nutnost.
Paní Mrázková, mohla jste si s tím PR článkem dát teda větší práci…
Takhle chudá rodinka si hlavně žádnou hypotéku nikdy neměla pořízovat. Navíc na 30 let!
Ale už chápu, kde se berou klienti Providentu a podobných lichvářů. Být na jejich místě, v noci nespím. Stačí jediná nepříznivá událost (operátor lesní výroby - to je řídič nějakého harvestoru? - tedy žádné sezení v kanceláři), nemoc, rozbitá pračka a skončí v první řadě u lichváře a o něco později u exekutora.
Kam až dokáže reklama na spotřební svět (každý musí mít hypotéku a vlastní dům) lidi dostat, co?
Hmmm a neopominul jste jeden základní fakt, že matka se nejpozději ve věku tří let dítěte vrátí do zaměstnání, a tím se rodině navýší příjmy, tedy místo rodičovské a jednoho platu budou mít dva platy a tím pokryjí zvyšující se náklady na dítě?
A jak jste níže napsal, vzali si nakonec ten fix, což si myslím je lepší řešení.
když tomu nerozumíš, tak co se do toho pleteš??? takový lidi mám nejradši.. Logo partners hned vedle titulku, tak co by to tak asi mohlo znamenat? ale každý kdo si zadává pr článek ještě nemusí médium vlastnit.. pr články a příspěvky jsou všude, na idnes, blesku, v televizích a ani o tom člověk neví.