Ať jsou již obchodní podmínky jakékoliv, vybíráním poplatku za služby, které dotyčný klient již nemůže využívat je prostě zlegalizovaná zlodějna velmi typická v českém bezprávním prostředí.
Když jsem rušil účet u jiné banky, tak jsem podepsal čestné prohlášení, že jsem neprovedl žádnou operaci s kartou, která ještě nebyla zaúčtovaná, a účet mi zrušili okamžitě. Nechat jenom kvůli tomu účet otevřený ještě tři měsíce a chtít za to poplatky je skutečně nehorázné.
tohle stejný je u KB+ na prepazce nas nutili at ucet zrusime s bank. poradcem (ktery tam nebyl"(((
Trochu sem je musel servat (moje zena by na nej asi cekala:))))
To je něco, co mi v Čechách hrozně vadí. Když na ně jdete slušně, řada věcí nejde. Když začnete křičet, zavoláte si vedoucího apod., najednou řada věcí jde. Kéž by to šlo i bez zbytečného rozčilování rovnou.
"Zrušení účtu je pro banku složitou a náročnou operací, se kterou jsou spojeny značné náklady. I tak banka tuto transakci dotuje - tj. náklady na zrušení účtu jsou vyšší než zmiňovaný poplatek."
Pokud je to skutečně tak, možná byse nad sebou měli zamyslet...
Je také zajímavé, že náklady na _otevření_ účtu, které jsou také nemalé (ne-li větší než na zrušení), dotují banky dokonce ze 100%. A jak ochotně! I to o něčem svědčí...
26.9. jsem rušil účet u GECB, zásadní problém u této banky jsou hrozné čekací doby na obsloužení, protože standartně jsou zde 1 - 3 pracovníci z 6 pracovišť (Vinohradská, P3). Hlavní problém ovšem je že se mi nepodařilo účet ukončit na jeden pokus, ale musím se dostavit znovu za 20 dní.Prostě neumějí zrušit kartu k dni podání, nechat doběhnout dobu 20 dní (nebyla aktivována) a zrušit účet v den výpovědi k pozdějšímu datu.Na moji námitku, že mě okrádají o můj čas, mi pracovnice řekla, že tam určitě stejně chodím, když tam mám i další účet.Námitka že tam nechodím vůbec protože užívám internetbanku a to poslední co si přeji dělat je chodit do banky stát frontu mi řekla, že to jinak řešit nejde.
V ČSOB v srpnu pro změnu účet musel běžet 45 dní, i když karta nebyla aktivována,ale vyřídil jsem to obojí najednou a peníze byly převedeny po ukončení účtu dle dispozic klienta.
Inu banky klientům vstříc při rušení účtu příliš nevycházejí, to je v zemích české kotliny známá věc. :-(
Jak se rika, vsechno je v lidech. Ja jsem take pro velkou nespokojenost se zmenou podminek u konta Komfort zrusil ucet u HVB. Tedy, v cervenci jsem podal zadost o zruseni a 30.9. mi HVB prevede penize na muj ucet v jine bance. Ovsem dle dohody s mym bankovnim poradcem mi nebudou uctovany ZADNE poplatky, tj. ani za vedeni uctu. Rikal, ze pokud by se tam objevily, vystornuje je. A tak se i deje (dle kontroly na vypise 07/2003 a 08/2003),
ma vcerejsi zkusenost se zrušenim uctu u ŽB je takova ze ŽB za poplatek "pouhych" 100 kč ruši ucet ihned na miste behem 5-ti minut bez dalsiho prodleni se vsim vsudy.
proste ukazkova sluzba rekl bych na ceske pomery. toto jsem zazil uz snad jen v "NeBance".
Moje bankovní "poradkyně" náhle onemocněla a mé žádosti o zrušení měsíčních poplatků se ujal jiný bankovní poradce, se kterým jsem se na jejich vystornování bez problémů dohodl :)
Půl roku po žádosti o zrušení termínovaného vkladu a jeho převedení na postžirový účet jsem požádal o převedení celé finanční hotovposti z účtu do jiné banky a zrušení účtu.I když jsem více jak rok s účet nepoužíval překvapilo mě,že na provedení transakce musím ještě čekat 45 dní a co víc,že to bude stát 400,- Kč.
Takovéto nehorázné požadavky mě utvrzují v tom,že poštovní spořitelně jde o to,jak klienty co nejvíce obrat.Velmi lituji,že jsem své úspory svěřil takovéto bance a všechny známé upozorním na vaše praktiky.