Píšete, že:
„Roztrpčeni jsou i ze zpoplatnění spořicího účtu eMax plus.“
Jsem klientem mbank, ale nevšiml jsem si za celý rok jediného poplatku za vedení tohoto účtu. jediné mínusové položky, které se objevují na výpisech jsou ty za daň z úroků, ale to předpokládám nemá se zpoplatněním nic společného… Nebo se mýlím? Unikla mi nějaká informace?
To není jen poplatek za 2-hý a každý další převod 150 Kč. Ale buzerace banky, kterou přenáší na klienta skryté zvýšení poplatků „oklikou“, a nutí ho zakládat nové účty a měnit zvyklosti.
Ostatně poplatků zavedla mBanka za poslední 1,5 roku více.
mKonta pro všechny rozdělila na mKonto bez poplatků a mKonto pro firmy a podnikatele – s poplatky.
U hypoték zrušila mBilans (kromě variabilní hypo). A za měsíc se chystá i zrušit možnost mimořádných splátek bez poplatků. Tedy opět, u běžných hypoték. Zároveň tuto možnost zachová – ale již za příplatek. (Nechci slevu zadarmo. A Spořka to tam má také.)
V podstatě stejná situace platí u zavedení pojištění k hypotéce.
Marži mezi vklady a hypotékami si za 2 roky zvýšili o téměř 2%.
K tomu zmatky kolem předčíslí. U inkas jde u této internetové banky ověřit, zda jsou již zadaná, či ne, jedině přes placenou mLinku.
Řešení reklamací: opět, za věci které zvrtali oni (neposlali, či pošta ztratila, novou kartu) chtějí nechat platit: jedině přes mLinku. e-mailem odmítají. Jde o princip.
Neplnění slibů.
Je to, jako když se vaří žába. Postupně se zvyšuje teplota, aby si žába zvykala. Oproti tomu zlaté FIO. Zde jsou podmínky stabilní, bez postupného, pomalého, ale neustálého zhoršování jako v mBance.