Žabka klade velké podmínky pro personál, ale na vedoucí prodejen jako by zapomínala:-( Vedoucím se může stát každý, kdo si založí živnosťák a složí Žabce 30k. Ale cena 9kč za složenku a provozní doba 7 dní v tdnu od 6-23hod. to nemá chybu.-).Jsem zvědav, jak dlouhu konkurence zůstane v tomto směru stranou:-O
Konkurenci myslite Tesco, Alberta atd.? Myslim, ze ti to resit nemusi, protoze prevod penez neni core business a myslim, ze tem par uniknuvsich zakazniku nevadi.
Jo je to tak, každý při zadávání údajů jak píše aoutor 3-5 min. doba trvání má mžnost se porozhlídnout a něco si koupit, zvlášť když bude u terminálu specifické zboží jako v marketech u pokladen. Ale na drouhou stranu, nemyslím si, že by tuto službu využívaly masy lidí, když má každej plat. kartu nebo IB. Ale Žabka ve srovnání s velkými řetězci musí být o něco dál, aby pohltila ten zbytek kupujících z trhu.
No tak pokud by za timto ucelem pritahly opravdu zajimavy pocet zakazniku, tak by jeste vetsi pocet odradili, protoze ti by nechteli cekat nez se vyridi platba. Takze si myslim, ze se jedna pouze o doplnkovou sluzbu.
Muze se jednat o zajimavy reklamni tah. (Ja sam sem Zabku ignoroval a logo sem si s malou samoobsluhou nikdy nespojoval) Ale pokud bude setkani s touto platbou castjsi nez "kuriozni" odradi mne to a radeji pujdu k vetnamci vedle u ktereho nebudu muset cekat.
To zdržování ostatních zákazníků je určitě důležitý faktor, souhlasím. Na druhou stranu, během testování jsem se hodněkrát setkal s tím, že prodejna byla naprosto prázdná po celou dobu mojí přítomnosti. Takže když k tomu bude i zákazník přistupovat rozumně (například nepůjde platit 5 složenek ve špicce), mají tyto doplňkové služby rozhodně smysl.