Ha, ha, ha! Na jaké pozici u mBank pracujete, že vás to tak rozčiluje? Vždyť o tom je snad tržní hospodářství, né? Levně nakoupit a draze prodat je jeden ze základních principů trhu. A klient mBank, když se stal klientem, tak myslel samozřejmě tržně, tedy myslel na ušetření poplatků. A najednou ten, kdo klientovi poradí, jak ušetřit poplatky, které tato banka zavádí, když tisíce lidí nalákala na služby bez poplatků, je podle vás „neskutečnej chudák“? No, tomu nějak nerozumím a ani rozumět nechci. Myslím, že spíš jste chudák vy, neboť jste naprosto nic nepochopil!
Hele sorry kamo, ale co je na tom blbe? Ty si snad myslis, ze mBank nebo jakakoli jina banka se chova nejak kamaradsky ci eticky? Toto je tvrdy kapitalismus a tyto rady jen ukazuji mantinely v mezich zakona, kde se lze beztrestne pohybovat. Neni na tom nic zvlastniho. Kazdy vyuziva sve vlastni moznosti, aby si snizil jakekoli naklady a kdyz to nejaka situace nebo sluzba umoznuje, to ze tak udela je kvuli tomu parazit? Kdepak. Jen legitimne vyuzil moznosti, ktere jsou. Jsou to prece moje penize a ja rozhodnu, za co je vydam.
Možnost vrácení peněz obchodníci nabízejí jako službu SVÝM zákazníkům. Nikoliv českým vesnickým ubožákům, kteří mají problém utratit 4 litry přes kartu měsíčně.
Když tu českou svoloč vidím, tak se nedivím, že mBank zavádí tato omezení. Respektive se divím, že to BRE v ČR nezabalila.
urcite je dobré, že zde mBank je, ale na druhou stranu, zacina pekne vystrkovat růžky
Stoji je to cas a cas jsou penize … uz jsem to tady jednou psal. Kdyz si predstavim, ze sem jeste misto normalnich zakazniku budou chodit lidi vybirat penize, ja budu zbozi vyskladnovat a znovu naskladnovat, no dejte pokoj. Mam sve prace dost a nebudu si ji pridelavat kvuli sockam, co nedaji 9,– Kc. Nebudu ztracet cas necim takovym, aby me pak sef popohanel kvuli tomu, ze moje vykony sly dolu.
No, kvůli těm vychc*nkům se ty poplatky zřizují. Karta zadarmo? Tak rovnou několik karet! Příkaz zadarmo? Tak na to převedu firmu a jedu stovky příkazů!
Výsledkem tohoto článku bude tak akorát zavedení nějakého limitu na trvalé příkazy. A jestli vracení zboží budou lidi hromadě používat jako formu bezplatného výběru hotovosti, řetězce zkomplikují možnost vrácení zboží.
Zase kvůli pitomcům, zneužívajícím civilizační výhody dojde k restrikci: jako když teroristi zaútočí, vede to k omezení svobody (svobody pohybu, osobním prohlídkám, omezení, co smíte vzít do letadla).
Opravdu, jakýkoliv produkt by měl být otestován u nás – jestli existuje možnost zneužití, Čecháčci na ni přijdou – ke škodě Čechů i zbytku lidstva.
Stovku jsem ještě nikdy nevybíral, jednou dvoustovku. Ale když si pak něco objednám na dobírku, potřebuju keš. Dnes jdu do lékárny kde budu platit asi litr a nevím jestli tam berou karty(ale dnes mám náhodně dost hotovosti), zboží z internetových obchodů platím zásadně při převzetí(tedy keš), to jsou výdaje o kterých třeba začátkem měsíce nevím. Rozumný výběr je 1× týdně, víckrát je to už přehnaný, 3× měsíčně rozhodně není málo.
Již od počátku měli nastavit omezení pro přijatelnou ekonomičnost provozu. Přesto jim to odpouštím. Byli první, kdo přišel na český trh s bezplatným retailovým bankovnictvím a to si budu pamatovat. Stejně jako si pamatuji, že první poplatek za výběr z bankomatu zavedla Spořka.
Pokud obchodník tratí několik set při vrácení zboží do 14 dnů, je to blbec, co ani neví, jaké předpisy se na něj vztahují, a zaslouží si to (tipuji, že jste jeden z nich :). Zákony mu sice přikazují zboží přijmout zpět, ale na druhou stranu má právo zkrátit vrácené peníze o skutečně vynaložené náklady (poštovné, poplatky za platbu kartou, balné ap.). Pokud však objednáte zboží, které je skladem a necháte si jej dodat v kamenné pobočce (tj. dodání zdarma) a vrátíte posláním peněz na kartu (tj. obchodník dostane zpět i poplatky za přijetí platby kartou), je to skutečně pro obchodníka zdarma