Vlákno názorů k článku Vyplatí se odejít od T-Mobilu? od All-in-one - Byl jsem jedním z prvních zákazníků Peagasu, to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2003 14:09

    All-in-one (neregistrovaný)

    Byl jsem jedním z prvních zákazníků Peagasu, to co tady zmiňujete o lovení signálu s Oskarem je velmi, ale velmi slabý odvar proti tomu co Paegas předváděl na začátku. Intervaly mezi jednotlivými vysílači byly v začátcích 100 km i více. Sklízel jsem jen problémy a posměch. Jejich síť se vylepšovala velmi pomalu. Zpočátku jsem měl v tarifu volných 400 minut, jen co přibylo vysílačů, tak za stejnou cenu 300. Prostě společnost podrazáků, stejně jako aaa auto. Asi před 3mi lety se mi stalo, že byl v Praze výpadek sítě - kompletní. Na ušlých obchodech mě to stálo cca 10 000,-- i zavolal jsem Paegasovi, jak mi to chce nahradit. Bylo mi jasné, že mi nikdo ten ušlý zisk neuhradí, ale čekal jsem vstřícné gesto ve formě odečtení paušálu za den, kdy prokazatelně nefungovali a omluvu. Dostalo se mi jen výsměšné informace, ať si protuduju všeobecné podmínky, že tam nikde nezaručují, že se dovolám. No, a to byl poslední hřebíček... Přešel jsem k Oskymu a nelituju. Jasně má mouchy v pokrytí, ale není to zas nějak dramatické, má i místa, kde nemá signál ani E-tel. Cena je příznivá. Co mě však děsí víc je to, že Téčku prošlo zrušení SMS brány! Doufám, že konzervativnost našich zákazníků se při konfrontaci s cenou přece jen trochu pohne a lidé odejdnou jinam. Masivní odliv jim nenastal z důvodu nemožnosti okamžitého ukončení paušálů, takže si myslím, že se ještě Téčko se svou arogancí chytne za nos!

  • 3. 2. 2003 11:54

    Roman (neregistrovaný)

    Že se mi občas lidé nedovolají a že občas nemohu z nedostatku signálu volat, mi zas tak nevadí - na to se dá zvyknout. Horší mi přijde, že neustálé hledání signálu vybíjí baterku, takže zatímco jsem byl zvyklý nabíjet po týdnu, dnes mi vydrží maximálně tři dny :-(.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).