Za jménem "Miroslav Maléř" se zcela zjevně skrývá někdo z PR oddělení eBanky. Proboha, takové rektální horolezectví snad ani nikdo nemůže myslet vážně - navíc při těch šílených cenách, které eBanka má, a při tom, jak se krásně zachovala ke svým dlouhodobým klientům (měl jsem účet v eB od roku 1999 do posledního března roku 2002), se snad takhle nadšený hejl ani najít nemůže.
Tak ja treba nesouhlasim...u eBanky jsem jiz pres 2 roky a zadnej problem jsem nikdy nemel...Poplatky?Pri urovni sluzeb (rozumej: cena/vykon) vychazi minimalne stejne jako konkurencni banky...Plus rada vyhod plynouci z OnLine bankovnictvi.Soucasne rozsireni pobocek-pokladen je dost velkym krokem kupredu a odstranilo tak nejvetsi nevyhodu eBanky...
Ad poplatky - do 1.4.2002 pokud jsem mel zustatek 30kKc jsem mel poplatek 0, od 1.4.2002 by pak cinil 160 CZK mesicne. Dnes mam poplatek 0 nezavisle na zustatku. Pomer cena/vykon mi vychazi u eBanky hrozny - to co umi eBanka uz umi dneska vsichni ostatni taky a ti, kdo vidi dal nez na letosni budget to maji i mnohem vyhodnejsi.
Tak tak. Za bratru 12% puvodni ceny mam tak 80% sluzeb (a mozna jeste vic chybi mi pouze online blokace platebni karty a stranky psane dle W3C ci DOM, abych nebyl odkazan na deravy Exploder, mozna jeste online uctovani, ale to mi nechybi) a v neposledni rade to, ze se ke mne chovaji jako ke klientovi a ne k obtiznemu hmyzu.