Vlákno názorů k článku Vybrané klienty bank čeká výrazné zdražení od irik - Sloužil jsem jí pokorně jako VIP bezproblémový klient...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2009 21:59

    irik (neregistrovaný)
    Sloužil jsem jí pokorně jako VIP bezproblémový klient 18 let a odváděl nekonečně poplatky bezhlesně v konečném období cca 200 Kč měsíčně.
    04/2008 nastal konec. Definitivní. Již žádné poplatky za položky, zúčtování, karty, kontokorenty ... či další nutné podobné. Vše jsem zrušil. Přímo na naší pobočce po 65 minutách čekání na bezhotovostní operaci. Ihned. Bez slz dojetí či omluvy za čekání.
    Totiž od 01/2008 mám MBank i Fio. Za celý rok 2008 poplatky - 0 Kč, fakticky i skrytě fakt NULA KČ!!! A to bez podmínek ... dokonce s kladným úrokem a to bez poplatků za tuto položku. Zkuste a uvidíte ... fakt je to ZADARMO!
    Určitě nejsou bez chyb, ale ušetřím cca 3 tis. ročně.
    A doporučuju shlídnout názorové mForum http://www.mbank.cz/forum/ je jedinečné, žádná jiná banka si ho netroufne pořídit - proč asi?
  • 6. 4. 2009 9:00

    Q (neregistrovaný)
    No, já jim kdysi dával podobné peníze, ale VIP jsem nebyl. A to jsem využíval těch nejnižších poplatků, za jaké se ta která operace dala provést.
    K úrokům: na běžňáku mám stále podobné peníze, úrokové % je taky podobné. V ČS jsem tu samou sumu úroků dostával za čtvrtletí, u mé nynější banky, kam jsem přešel, je dostávám měsíčně / abyste si to nepletli s periodou připisování úroků /. Nechápu.
    Překvapilo mne vaše čekání na bezhotovostní operaci. Já u ĆS vždy napadal nepraktické rozdělení přepážek /kdysi dělaly na všech všechno/, kdy se na X bezhotovostních přepážkách doslova dloubali v nose, ale hotovostní jely vždy maximálně jen 2, a když jste chytil svačinu, polední přestávku nebo závěr pracovní doby, tak jela jen jedna pokladna, lidi se mohli rozčilovat, léta se nic neměnilo / a jak pozoruji při občasných návštěvách, funguje to takto stále /.
    No a manželka se v pátek v práci nemohla dostat do Servisu24. Jeho častá nefunkčnost je synonymem pro Spořku. Nejhorší je, že Spořitelna o tom na svých webových stránkách vůbec neinformuje, tutlá to, když jim tam zavoláte, tak zkuste se znovu přihlásit, zkuste restartovat prohlížeč, pak i počítač a když jim tam voláte po páté a udeříte na ně, tak přiznají, že jsou nějaké technické problémy a že nevědí, jak dlouho to potrvá. Manželka obsluhuje netové bankovnictví i u jiných bank a třeba u Komerčky hned vyvěsí na webu informaci o nefunkčnosti, a na telefonu taky nic nezapírají. Do konce pracovní doby 16:00 Servis24 nebyl funkční, takže platby budou spožděny o celé dva dny víkendu. Bude-li dnes ovšem Servis24 fungovat - jestli nevypadne znovu, až se na něj navěsí všichni zájemci o služby v pátek neuspokojení.
    Známý byl minulý týden ve Spořce ohledně zkoněného potvrzení o úrocích z hypotéky. V přízemí má spořka vyvolávací Q-matic na hotovostní a bezhotovostní operace. Dole to však nešlo a tak byl přeposlán o patro výš, ke "specialistům". Tam už Q-matic není a dlouho si jej nikdo nevšímal. Když se ho pak někdo ujal, obsluha se mohla ochotou "přetrhnout". Viděla, že to není žádný honorovaný nebo sledovaný produkt v plánu prodeje a podle toho to vypadalo. Jó, kdyby chtěl novou hypotéku nebo spotřebitelský úvěr, to by se jinak smekali. Chápu, že všichni chtějí zisk a zisk, ale musí poskytovat na úrovni i servis u produktů již sjednaných. Tam už to ale asi nikdo nesleduje.
    Nemějte obavy, oni za vás brzy seženou jiného bulíka, kterému navěsí řadu "výhodných" účtů a služeb. Výhodných ale jen pro Spořitelnu ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).