Nesouhlasím, vůbec to není dobrá práce! Z uvedených ústavů používám služby obou a u obou jsou v článku vážné chyby!
V první řadě Citibank - papírové výpisy stojí 19 korun měsíčně! Je to poměrně nové zpoplatnění, lze snadno přepnout na elektronický výpis zdarma, ale musíte mít klíč, který standardně stojí 450 (to je v článku dobře). Naštěstí ale jeho životnost je udávána na až 10 let, i kdyby to bylo jen 5 let, tak to dělá jen cca 7,50 měsíčně, což je "skoro zadarmo". V praxi ale vydrží asi déle (sám můj už těch 5 let mám a OK), navíc ho řada klientů měla zadarmo či různé slevy (já tuším za 250), čímž se náklady minimalizují. Ovšem ty "minimální náklady" se týkají "stálých klientů", pokud by někdo chtěl kreditku "jen tak zkusit na rok", tak to pak pro něj bude problém citelný.
Další chyba je u RB - on ten účet je při obratu Premium sice veden zdarma (to je v článku dobře, stejně jako následné výpočty), jenže navíc ještě stojí nějaké peníze elektronický klíč a určitý poplatek je i za zavedení mobilního klíče. Sám v RB účet mám a tohle mi docela vadí, popravdě aktuálně přemýšlím o tom, že účet v RB po letech zruším. Naopak poplatky za transakce mě až tak netrápí - něco to měsíčně stojí, ale celkem OK.
Každopádně ale v obou případech jsou v článku docela závažné chyby, které mají i vliv na celkové hodnocení nabídek.
Mě k přepnutí na elektronické výpisy via email stačilo nalogovani na stranky citibank a pak poslani jedne sms kde jsem to potvrdil.. tak nejak to bylo.. už si to presne nepamatuju, dělal jsem to před 2- mesici :-) Ale 100% jsem nemusel do citi volat a klič jsem nikdy nevlastnil, nepotřebuju online pristup.. staci mi ten mesicni vypis :-)
Ten elektronicky klic u Citi se dal v minulosti opakovane ziskat zdarma (banka mela akci, kdy je rozdavala), mozna bude zase.
K te RB - ptal jsem se kolegy v praci, co tento ucet ma. Jednotlive platby potvrzuje kodem z prichozi SMS. Za tuto moznost nic neplati a ani v minulosti nic neplatil (za aktivaci). Overim, jestli se od te doby neco nezmenilo.
Zdravím, u toho mobilu ale skutečně v ceníku je nějaký poplatek za spuštění služby. Jednotlivé SMS už pak jsou OK, to je v pohodě (něco jako u mBank).
Jinak je nutno říct, že ceník RB je neskutečný bordel, za to si kritiku jistě zaslouží. Klidně jsem ochoten připustit, že se i tomu aktivačnímu poplatku jde nějak vyhnout a že jsem se v ceníku ztratil - ani bych se za to nestyděl. Citibank je proti tomu přímo vzor přehlednosti...
Koukám že máš problém s porozuměním psanému textu. V ceníku sou k mek tyto zpoplatněné položky
2. Změna nastavení služby 50 Kč za účet
3. Aktivace – po blokaci/po zrušení 50 Kč za účet
4. Znovuvygenerování I-PIN a T-PIN 100 Kč
5. Znovuvygenerování B-PUK* 100 Kč
Nic z toho není prvotní aktivace, v roce 2002, kdy sem to zakládal, dokonce eBanka napůl s T-Mobile hradili výměnu SIM karty, která by jinak stála 400 Kč.
Já eKonto mám taky a to co píšeš není pravda, Mobilní Elektronický klíč (sim toolkit) včetně autorizačních a certifikačních SMS je zadarmo.
A pro úplnost, Osobní Elektronický klíč("kalkulačka") je za 89 Kč měsíčně a Internetový Elektronický klič (certifikát do PC) se přestal používat.
Ohledně toho elektronického výpisu jsem už požádal o opravu v článku. No jo, jak ten produkt člověk nemá, tak mu něco unikne a nemůžu (no můžu :), ale nechci) mít úplně všechny produkty.
Hlavní smysl ale té věty byl, že bez elektronického klíče se jde obejít, protože chodí výpisy (ty elektronické jsou vlastně ještě lepší, protože přijdou dříve a je možné se na základě nich zařídit i když nemáme možnost si ten papírový vyzvednout doma ze schránky).