Ono je potřeba, když něco odsuzujete, vždy to zasadit do času a prostředí. Tedy u VoIP uvést, kdy jste to zkoušela, na jakém připojení (to je jediné co víme) zda to připojení bylo v danou dobu v pořádku, s jakým zařízením, přes jakého operátora a kam bylo voláno. Já používám VoIP pevnou někdy od března 2004, a řekl bych, že tak od poloviny roku 2005 většina operátorů vyrostla z dětských nemocí a na dobrém připojení umí s kvalitním zařízením poskytnout službu, plně srovnatelnou třeba s ISDN linkou.
Mám úplně stejnou zkušenost. Vyjma babičky, která nemá paušální připojení k netu, jsme VoIP nasadili v širokém příbuzenstvu a nemáme problémy. Jediný problém byl v jednom místě, kde byl v telefonu aktivní VAD, takže některá protistrana, když nedostávala data, hovor přerušila. Po vypnutí VAD to jede bez problémů i tam.