Placene karty nevyuzivam, nevyplati se mi. Ale bezplatne mam vsechny, na ktere narazim, krome zminovanych jeste napr. Wallmark, Prazskou plynarenskou (pravda, tady musim byt zakaznikem, ale to jsem stejne, pri me zanedbatelne spotrebe ani nema smysl prechazet jinam), Fiat people (auto nemam, ale dostal jsem k ni tricko :) a dalsi.
Zatím nikde :). Ale pro ty, co nejsou kulturními barbary by se mohla hodit např. do divadel:
http://www.ppas.cz/cs/zakaznicke-centrum/zakaznicka-karta/
U té Fiat People jsou nějaké slevy na opravy a náhradní díly. Mě zajímalo to tričko.
U kreditek mě zajímají jen ty, co jsou zdarma bez dalších podmínek. V úvahu tak pro mě přichází jen základní Citi a mBank. No a protože Citi je dost "radioaktivní" (ta jejich pokuta 550 Kč a víc, hlavně za přešvihnutí limitu), tak mám mBank. Ale klidně bych se bez kreditky obešel.
Patriku, zamýšlel ses někdy nad výhodností těchto karet oproti ceně vlastního času a riziku z šíření svých privátních údajů včetně přesných detailů, co kdy, kde kupuješ? Privátní data o tobě lze sesbírat samozřejmě i jinde po Internetu, ale cena času nebo v jiném slova smyslu obětované příležitosti, kterou zaplatíš prohlížením letáků partnerských obchodníků, abys např. našel, zda divadlo, kam míříš, nějakou slevu nenabízí, je neodiskutovatelná. Stojí ti třeba čas strávený vyplňováním registračních formulářů za těch 300 až 400 Kč, které bych odhadoval, že ti Tesco z celkové sumy tvých ročních nákupů u nich vrátí? Nebo nedejbože analogický scénář, kdy v katalagu PRE budeš prohledávat seznam partnerů, případně ještě obvolávat druhohorní zástupce mezi nimi, co nemají web prezentaci, abys zjistil, že cena vysněné dovolené po slevě je nakonec srovnatelná s kterýmkolik jiným last minutem?