Škodovka má jednu velkou výhodu a tou je široká servisní síť. Bavím se teď o koupi nového nebo zánovního auta. 15 let stará auta mi opraví i kdejaký garážista, samozřejmě jak které. Pokud mám auto v záruce a musím s ním jezdit do značkového servisu tak sakra poznám, jestli jedu někam 50 km, tam auto nechám, jedu autobusem půl dne zpět a potom to samé, když si pro auto jedu. Každý není ochoten si brát dvakrát půl dne dovolené na cestu do servisu. A to je podle mě jeden z důvodů, proč jich tu jezdí tolik. Kdo bydlí v Praze nebo Brně, tak si tuto skutečnost neuvědomuje, jelikož tam jsou servisy na téměř všechny značky. Kdo je z vesnice v horách, tak si asi nebude kupovat značku auta, kterou bude muset servisovat 80 km daleko od domu. Kolega měl Chevroleta a jezdil přes 100 km do servisu jednu cestu.
A kolikrát s novým autem do toho servisu jezdíte? Udělat si 1x za rok výlet do jiného města mi nikdy nevadilo. Možná máte se Škodovkou jiné zkušenosti než já od roku 2001 se dvěma Hondami a třemi Oply...(máme dvě auta v rodině). To samé cena náhradních dílů a garančních prohlídek, kdy se, bůhví proč, traduje, že na škodovky jsou levnější Ne nejsou.