Hlavní navigace

Názor k článku Účty s paušálním poplatkem: Vyplatí se? od : - Pokud nabízí ČS pojišťovatelské služby, měla by řešit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2007 23:47

    : (neregistrovaný)
    Pokud nabízí ČS pojišťovatelské služby, měla by řešit i likvidaci. Pokud si koupím nové auto, čekám od prodejce i zajištěný servis. Nevím, jak to bude fungovat, až se auta budou moci prodávat i v hypermarketech. Asi jako ve spořce ...

    Ke strategii ČS a jejich dceřiných společností bych měl jeden postřeh: v minulosti, než u Pojišťovny České spořitelny krachlo majetkové pojištění, dělali na úřadovnách i povinné ručení. Asi aby si zajistili čárky a plnění plánu na příští období, uzavírali pojistky jen na dobu určitou - 1 roku, i když klient požadoval dobu neurčitou. Pak přišel krach a klienti již nemohli využít pojištění v pobočkách České spořitelny a museli znovu uzavírat pojistný vztah. Kdyby uzavřeli smlouvu v ČS při startu povinného ručení hned na dobu neurčitou, mohli být klienti ušetřeni pozdějšímu handrkování.
    Jelikož pojišťovna ČS nemá žádnou tradici, můžeme se za nějaký čas dočkat toho, že zjistí, že jim už nenese tolik zisku třeba Flexi a tak ho předá taky nějaké jiné pojišťovně.
    V ČS proto již nemám důvěru. Jde přeci jen o naše peníze a aby za ně nějací rakušáci blokovali hranice, to tedy dík.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).