Ohledně záruční lhůty je vždy třeba zachovat smysl ustanovení. Tedy pokud dojde k výměně zboží začíná běžet záruční lhůta nová, pokud dojde k výměně pouze součásti, pak začne běžet nová pouze u této části (§627odst.2). Do záruční lhůty je nepočítat také dobu uplatňování samotné reklamace.
__________________________
sdružení spotřebitelů dTest
poradenská linka 299 149 009
Nic ve zlém, ale právě kuli takovým lidem co tyhle protiprávní jednání neřešej je oprsklost jak servisu tak obchodníku tam kde je. Kdyby se s nima kazdej kdo to má jasně vyhrané soudil či zašel na ČOI která musí reagovat hned, tak tu dnes nemusíme číst toto ale třeba jak se zlepšil postoj obchodníku tak sevisu...
Ahojky, v Zaře jsem pracovala necelý rok a bohužel jsme to tak opravdu měly nařízené. Pokud zboží nemělo zevnitř cedulku, nesměly jsme ho ani prodat bez souhlasu kupujícího a manažerky. Zdá se to jako kravina a kravina to opravdu je, ale vážně jsou tam údaje o tom, jak zboží prát apod. Potom, kdyby přišel někdo, kdo to koupil reklamovat zboží, že ho vypral v pračce, ale mělo se prát třeba jen v ruce, tak by mu to pak manažerka nevzala na reklamaci. Ale každopádně tě chápu, je to hloupé no.
dobrý den,
POZOR! na prodejnu ESSI Praha 4. Prodávají také šmejdy a pak je nechtějí reklamovat. teď se jmenují MIASHOES.
Mám špatnou zkušenost s prodejnou Essi na Praze 4. Zakoupil jsem u nich zimní botky zn. Westport pro dítě. Boty deklarovali jako odolné proti vodě - po 10 minutách ve sněhu byly boty však promáčené. Navíc zcela odešly sudhé zipy. Jednou jsem je reklamoval v únoru, zipy vyměnili, pak jsem je reklamoval až v červnu, zase kvůli zipům a prdyšnosti, v červnu proto, že jsem od dubna prostě něměl čas. Botky vrátili s tím, že jsou zcela vynošené (3 měsíce na noze :))), reklamace opožděná, boty špinavé (byly normálně zaprášené) a zcela zhroucené a tudíž na reklamaci nemám nárok.
Dobrý den,
mám obdobnou zkušenost s obuví Essi zakoupenou na prodejně zdravotní potřeby v Pardubicích na 17.listopadu. Začala se drolit, třepit podrážka a podotýkám obuv byla pouze měsíc stará a asi 10x na sobě (ve školce a 1x na hřišti). Reklamace byla neuznána a paní majitelka nebo paní vedoucí na mě zkošela, to máte ze skluzavky, to máte z odstrkovadla atd. Určitě nejsem tak hloupá, abych klukovi dala nové boty za nemalý peníz na odstrkovadlo. Tudíž jsem reklamovala znova a nyní na nekvalitní materiál podrážky-opět neuznáno, prý dělali testy na hustotu podrážky právě v MIASHOES, jsem pěkně rozčarována. Dnes si pro botičky jdu a rozhodně to tak nenechám. Už pro ostatní maminky, aby se dokázali bránit. Chtěla jsem pro syna kvalitní obuv a takto se to vyplatilo. Boty stáli Kč 890,-, takže zrovna nejlevnější nebyly.