Hlavní navigace

Názor k článku Tradičnímu bankovnictví zvoní hrana, nastupují banky virtuální od anonym - Ano, titulek mohl být rozdělen do dvou holých...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2007 15:55

    anonymní
    Ano, titulek mohl být rozdělen do dvou holých vět a obě mohly být zakončeny otazníkem. Přesto nepovažuji titulek za úplně zavádějící, článek se týká EU, nikde není samostatně posuzována Česká republika (P.S. -nejsem samozřejmě autor)

    Souhlasím však s Vámi, že český klient = velmi konzervativní klient. Když občas zahlédnu ty fronty se složenkami na poště - nechápu, že někdo ztrácí čas. Ale využívání internetového bankovnictví a služeb přes ATM je determinováno věkem, to bylo ostatně i v článku zmíněno.
    Navíc i někteří uživatelé internetového bankovnictví v Čechách se musejí sami napálit, než přestanou sdělovat někomu do nezmána čísla PIN aj.osobní údaje, lépe zabezpečí svůj počítač atd.. Takové medializované případy pak prohlubují nedůvěru vůči obsluze bankovního účtu z domova. Nedomnívám se, že by se v brzké době konal v Čechách masový přechod k internetovému bankovnictví. Naopak se docela rozvíjí nový přístup ke klientovi a tento je obsluhován privátními bankéři. Znám takový způsob obsluhy z Německa, dávno předtím než ho objevily české banky. Individuální přístup je to, co také stále povede spoustu klientů do "kamenných poboček".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).