Tak ani to bohužel ne. U služby MobileBox Easy, která je na t-zones zdarma, upozornění NELZE nastavit - můžete si mail nechat jen přeposlat jako SMS, od 3.2.2003 samozřejmě za penízky. Upozornění o došlých mailech na mobil se dá nastavit jen ve schránce MobileBox - a za tu se platí 90Kč měsíčně. Co se týče poslední služby - Mobile Pager - tam to asi taky nejde, ovšem na můj dotaz na info@t-mobile.cz zatím nikdo neodpověděl.
Abych byl objektivní, cituji odpověď na výše zmíněný dotaz, které se mi dostalo během dneška z oddělení péče o zákazníky TM: "... Upozornění o doručení nové e-mailové zprávy - notifikace na mobilní telefon - bude i nadále zdarma. Tuto službu je možné v současné době využít v Mobile Box. V MobileBox Easy se tato záložka objeví až se spuštěním služby dne 4. února 2003." Tak sláva... :o((
Nechvalte dne před večerem. Upozornění na email bude prevděpodobně možné jen přes t-zones.cz a bude to jen informace typu "Dosel vam email". Informace o odesilateli a předmet zpravy budou potlačené. Výhodné emailové adresy typu @sms.t-mobile.cz přestanou existovat (dnes existují pro čísla zažínající šestkou). Co byste chtěli za službu zdarma u T-Debile???
Nemusí být pravdivé tvrzení, že ke zpoplatnění SMS z internetu přikročí posléze i ostatní operátoři. Věřím, že cesta jak získat a udržet zákazníka je nabídnout mu něco zdarma. Vždyť nakonec je to zákazník co živí svého operátora a není možné na něm prodělat. Jiná věc je poskytovat bezplatné SMS někomu, kdo není můj zákazník. Účastník tarifního programu nebo předplacené karty se přihlásí na SMS bránu svým telefonním číslem a zvoleným heslem. Například pro Oskara to není žádný problém, ten už systém identifikace svých zákazníků má.
Jsem v pohode nebot nastesti nemam smlouvu na dva roky. Od unora s T-Mobile koncim a prechazim k Oskarovi. Slozby skoro stejne a cenove daleko levnejsi. Pokud provolate vice jak 600 kc za mesic je to v pohode i u Oskarty. Nevidim jediny duvod proc zustavat u T Mobile. Zruseni free SMS brany povazuji za naprosto nehorazne vyderačství!! Uz jsem rekl kolegum at si hledi zmenit operatora, coz vřele doporucuji i ostatnim!
Právě znovuzpoplatnění hlasové schránky považuji za druhou největší ostudu, kterou si Radiomobil uštědřil. Ještě nepříliš dávno totiž byla za 2 Kč/min. Kdyby ji zlevnili na 1 Kč/min, byli by ti hodní, kteří zlevňují. Tím, že ji nejdříve dali zadarmo a pak znovu zpoplatnili (byť na nižší úrovni než dříve), vypadají opticky jako hamouni. Že by špatný odhad situace? Opravdu na té službě prodělávali kalhoty, aby se museli takhle ztrapnit?
Ještě větší strategickou chybu vidím v porušení nedotknutelnosti historických tarifů a tradičních služeb, čímž nemyslím WWW bránu (ta mi určitě chybět nebude) ale mobilní e-mail. Přestože to obchodní podmínky umožňují, zatím si žádný operátor (až na jednu výjimku u Oskara) nedovolil změnit podmínky starších smluv k horšímu a připravit své věrné zákazníky o jejich výhody. Tím, že toto tabu Radiomobil porušil, otřásl ohromným způsobem důvěrou svých zákazníků. A i když většina asi zůstane, bude teď mnohem těžší přesvědčit je o výhodnosti dvouletého závazku. Zatímco minule jsem podepsal prodloužení celkem bez váhání, právě díky přesvědčení, že ke zhoršení podmínek dojít nemůže, pod vlivem posledního kroku operátora vůbec nemám odvahu k dalšímu prodloužení smlouvy.
Já osobně jsem rád, že se zpoplatnilo volání do záznamové schránky (i když si myslím, že cena by měla být nastavena na cca 5 Kč/uloženou zprávu a ne podle času volání). Možná to přivede více lidí k jejímu odpojení. Jinak co se týče SMS brán, tak ty bych bez náhrady zrušil u všech operátorů.
Koukám, že máte negativní zkušenosti s dovoláváním se do hlasových schránek a zahlcení mobilního telefonu zprávami z netu. Já naopak oceňoval možnost nechat vzkaz, když jsem volaného nezastihl (byl mimo signál, neslyšel telefon) a když jsem byl u netu, mohl jsem snadno rozeslat SMS zprávy bez dalších administrativních kroků (registrace, logování...). Teď nepůjde ani jedno...
naprosty souhlas, ackoli schranku vubec nepouzivam a sms posilam velmi zridka, urazi me takovydle chovani dodavatele. Jen chyba oskara, ze mel pri mem prodlouzeni smlouvy u pegose zalohu na roaming, jinak bych uz u nej byl. Stacilo mi tu zalohu lamat z jednoho operatora, na dalsi uz nejak neni chut.
Když jsem před dvěma lety přešel od T-Mobile k Oskarovy byly okamžiky kdy jsem možná lehce pochyboval ale po krátkém čase jsem byl rád.Zdražení T Mobil služeb mne opět přesvědčilo o správnosti mého rozhodnutí přejít k Oskarovi již před dvěma lety.
To víte ten Aga... stojí dost peněz a když musely vrátit peníza za melouny tak rychle vymyslely jak je dostat zpátky.Začínají mi pripomínat jeden velmi velký a oblíbený autobazar.