Všechny tyto diskuze o poplatcích mi připadají asi tak významné, jako štěkání psa na ocelovou lokomotivu. Stejně pojede ve svých kolejích dál.
Já jsem to vyřešil před rokem. Hlavní účet mám stále u spořitelny, mám rád jistotu a spolehlivost, měsíčně jí platím do 100 Kč. Příkazy mi odcházejí z Fio, mám jich okolo 25, takže hodně ušetřím. A protože hodně cestuji, mám i mBank, se kterou vybírám z bankomatů.
Banky se mě sice asi moc nemají, ale já tomu říkám skělá optimalizace :o)))
Jistota a spolehlivost u spořky? Jedině pokud tím máte na mysli skutečnost, že vyřizováním sebemenší blbiny strávíte na pobočce jistě a spolehlivě minimálně půl hodiny času...
To se mýlíte. Sebemenší blbinu vyřeší většina prostřednictvím servisu 24 a pokud potřebuje větší blbinu, tak svůj požadavek zašle svému osobnímu bankéři mailem a sdělí mu termín návštěvy. Pak se jen dostaví na pobočku, podepíše příslušná lejstra a během pěti minut odchází.
To se mýlíte Vy. Ne každý má osobního bankéře, ne každý má čas furt někam mailovat, volat a brát si dovolenou /zredukované provozní hodiny úřadoven ČS jsou pro část klientely nevyhovující/ k nutným návštěvám osobního bankéře na pobočce. Že musíte řešit každou chvíli nějakou blbinu, snad není "Jistota a spolehlivost" !!!! O té "spolehlivosti" ČS se na různých forech píše docela dost. Samozřejmě, kdo bankovnictví až tak nerozumí, nechá si líbit ledasco nebo nedostatky neregistruje či přehlíží.
Jaké jsou to blbiny, kvůli kterým musím na pobočku a čekat tam půl hodiny? Mám tam účet hodně roků a na pobočku chodím jednou za tři roky pro novou kartu. Zbytek vyřídím přes Servis24.
A s těmi poplatky, platím měsíčně kolem 80 Kč. A to na tom mám všechny platby domácnosti: 3 trvalé příkazy, 2 inkasa, cca 3 výběry z bankomatu, Servis24, posílání výpisu poštou.