Vlákno názorů k článku Špatné pojistky neexistují, jsou jen špatně pojištění klienti od Petr - Mrzí mne, že se pan Bílek nevyjádřil k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2007 13:06

    Petr (neregistrovaný)
    Mrzí mne, že se pan Bílek nevyjádřil k největšímu zvěrstvu ČP a.s. v novodobých dějinách pojišťovnictví, kdy bylo naverbováno kvantum lidí z ulice a rychlokursem z nich uděláni "poradci", kteří dostali za úkol bezohledně a s použitím všech možných i nemožných prostředků přepojistit kmen pojištěnců ČP se staršími ( pro pojišťovnu nevýhodnými) životními pojistkami na Dynamika.
  • 6. 12. 2007 13:52

    ZK (neregistrovaný)
    Snažit se zbavit starých nevýhodných smluv není zvyk jenom ČP... Mně třeba nejmenovaná pojišťovna Kooperativa :-) posílá pravidelně složenky na placení pojistného, co je však zvláštní, že pouze na novější smlouvy.... U těch starších "zapomínají", zřejmě v přesvědčení, že zapomenu zaplatit a smlouvu mně tak pro neplacení vypoví.
  • 19. 12. 2007 9:12

    RDP (neregistrovaný)
    Nezlobte se, ale nemohu s Vámi souhlasit. Nevím zda-li pracujete či nikoli u ČP - ale už asi ne - školením jsem neprobíhal pouhé dny, ale necelé 2 měsíce, z každého školení ať to byly POTy, INTRy, ŽP a NŽP se skládali fakt kruté testy, ne že by to bylo extrémně těžké, ale procházka růžovou zahradou to také nebyla - tedy aspoň jako pro nováčka... ČP se možná nebo určitě zbavuje starých smluv, nejen proto, že obnova, resp. nová smlouva přinese pro mne provize, ale jde také o to, že klient dostane novou pojistku s novými plusy i mínusy. Zpravidla bývá výhodnější než pojistka stará - porovnejte si Dynamik a Dynamik +, jaký je mezi těmito produkty rozdíl?
    Takže klient je zajištěn tak jak si přál, přechod na nový program mu umožňuje poté s tím programem dále pracovat a i měnit různé nastavení podle své životní situace a aktuálním možnostem. Přechody na nové pojistky/programy nejsou ničím špatným... naspořené peníze, bonusy apod. převádíme na novou pojistnou smlouvu.
  • 30. 1. 2008 7:45

    anonymní
    Převádítě i vytvořené rezervy? Nebo jen odbytné do nového produktu a rezervy se musí vytvořit znovu?
  • 27. 8. 2010 16:40

    lodzik

    Je vidět, že už u České pojišťovny asi nepracujete. Z jakéhokoliv důvodu předčasně zrušená pojistka je pro klienta hodně ztrátová. Jednak odbytné či rezerva, ta částka se až zase tak neliší je méně než do toho většinou klient zaplatil. Také je člověk starší, to znamená má pojištění rozhodně dražší, platí více. Může se mu změnit zrdavotní stav, takže už nemusí jít dotyčný člověk ani pojistit. Technická úroková míra u starších pojistek byla určitě více než nyní. A co výluky, kdy se neplní? Vsadil bych se s Vámi o co chcete, že těch výluk kdy klientovi zůstanou oči pro pláč je také rozhodně více než u starých pojistek.Ale důležité je pro ČP se zbavit těchto pojistek a lidé, ageti si také vydělají. To co udělala Česká pojišťovna je obyčejný humus. Takže pane či paní, je vidět, že jste na školení nedával asi moc velký pozor.

  • 7. 12. 2007 14:33

    randy (neregistrovaný)
    To verbování postupuje pořád. A nejen v ČP. Místo aby manažeři pojišťoven uchazeče nějak předem probrali, i když nenapadá mně jak, berou prakticky všechny, kdo se přihlásí ( mají za to peníze), protlačí je vstupními několikadenními školeními a potom je vyženou pojišťovat. Je jasné, že těch pár dnů školení nikoho nenaučí korektně přistupovat ke klientům, to se naučí teprve po letech, takže noví zprostředkovatelé se snaží urvat smlouvy, kde se dá, bez ohledu na pravidla, aby se u pojišťovny udrželi. Většina to stejně po nějakých pár měsících vzdá, kdyý vyčerpá snadno přemluvitelné rodinné příslušníky a známé, ale manažeři už dávno "ulovili " další a zase je prohánějí přes školení.
  • 30. 1. 2008 7:48

    anonymní
    Školení opravdu nejsou žádný med (i několik měsíců). Navíc pojišťovnu stojí většinou víc, než stačí nováček vydělat. Nebudu tu dělat reklamu konkrétní pojišťovně, ale naše společnost rozhodně každého nebere a spolupracovníky si vybíráme.
  • 27. 8. 2010 16:32

    lodzik

    Naprostý souhlas s Vámi. Moc se o předělávání pojistek nemluvilo. Však si Česká pojišťovna pěkně naběhla a stovky klientů volají a jsou nespokojení s předěláním pojistky. Přišly totiž o peníze a ne o malé!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).