Co si ČD mohou dovolit za současného stavu jejich výsledovky a dotací, je jedna věc. Tristní úroveň svých služeb ve smyslu přístupu svých zaměstnanců k cestujícím však mohou zlepšovat okamžitě a nemusí je to stát ani korunu. Takové zlepšení klade nároky jen na manažerské schopnosti vedoucích pracovníků všech stupňů. Tip pro začátek: informujte o očekávaných odjezdech a příjezdech vždy, přesně, na minutu.
Bohuzel tohle penize stoji. Tedy minimalne investice do skloleni zamestnancu prip. do prijeti schopnejsich, kteri budou novy standard schopni/ochotni nastolit a udrzet. Souhlasim s tim, ze by to ale bylo nejlevnejsi a celkem efektni.
A onen tip - ano nekdy me nestvou ta zpozdeni, ale to, ze kdybych vedel ze ho vlak bude mit nejedu s nim prip. jedu jinym. Clovek tam teprve musi stat nekolik minut po planovanem odjezdu aby se dovedel, ze vlak ma zpozdeni. Zajimavou by byla i informace o pravdepodobnosti zpozdeni (napr. 8 z 10 jizd) a prumerna doba zpozdeni (napr. 30 min.) a toto info zverejnit v ramci elektronickych jizdnich radu na netu.