Vlákno názorů k článku Skončí někdy monopol Českých drah? od no - Skončí tak v roce 2010. Dřív ne. Bohužel,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2006 8:55

    no (neregistrovaný)
    Skončí tak v roce 2010. Dřív ne. Bohužel, bude soukromník ochoten platit za dopravní cestu (koleje), bude mít svého výpravčího, průvodčího a další personál potřebný k provozu vlaku ??? Opravdu pojede po traťi, kde pojede 6 babiček k doktorovi a do kostela s 3 vagóny 2 x denně? Nepochopím, proč se udělují licence na drážní dopravu jen "na rozinky" ? Stát by měl garantovat každému cestujícímu , že bude přepraven přepravcem podle platného jízdního řádu. V tom kulháme! Proč má stát platit na liknavost úředníků? Nebo mají zase liďi, platit daně a držet h.... ? Na jakém základě je preferována silniční doprava? To opravdu tolik sype daně do státní pokladny? Jen se pánové vrtejte v ČD, potom budete platit x krát víc za stejnou dopravu (pokud nezrušíte některé vlaky) ! Podívejte se za humna, DB taky jezdí po hlavních státních tratích a soukromníky na hlavní tať nepustí! Mají to spočítaný.
  • 20. 7. 2006 10:59

    AAA (neregistrovaný)
    Opravdu pojede po traťi, kde pojede 6 babiček k doktorovi a do kostela s 3 vagóny 2 x denně? - Myslim ze za stejny doplatek ztraty, jaky ted dostava CD, zarucene...
  • 20. 7. 2006 17:54

    Jen tak (neregistrovaný)
    moc jste to nepochopil .... na rozinky se vyberova rizeni moc nevypisuji .. napriklad RT bude se svymi expresy mezi prahou a ostravou ciste komercni .. jinak vyberova rizeni na mistni trate (ktere opravdu nejsou rozinky, kdyby to rozinky byly, tak se na ne nemusi vypisovat vyberove rizeni protoze tam pojedou vsichni a budou zivi z prodeje listku) se vypisuji v ramci zakladni óbsluznosti a defakto je to prave kompenzace za provoz na dost ztratovych lokalkach, ktere ale casto predstavuji pro vesnici jedine spojeni se svetem (protoze autobus jede dvakrat denne, rano tam a vecer zpet)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).