Skončí tak v roce 2010. Dřív ne. Bohužel, bude soukromník ochoten platit za dopravní cestu (koleje), bude mít svého výpravčího, průvodčího a další personál potřebný k provozu vlaku ??? Opravdu pojede po traťi, kde pojede 6 babiček k doktorovi a do kostela s 3 vagóny 2 x denně? Nepochopím, proč se udělují licence na drážní dopravu jen "na rozinky" ? Stát by měl garantovat každému cestujícímu , že bude přepraven přepravcem podle platného jízdního řádu. V tom kulháme! Proč má stát platit na liknavost úředníků? Nebo mají zase liďi, platit daně a držet h.... ? Na jakém základě je preferována silniční doprava? To opravdu tolik sype daně do státní pokladny? Jen se pánové vrtejte v ČD, potom budete platit x krát víc za stejnou dopravu (pokud nezrušíte některé vlaky) ! Podívejte se za humna, DB taky jezdí po hlavních státních tratích a soukromníky na hlavní tať nepustí! Mají to spočítaný.
Opravdu pojede po traťi, kde pojede 6 babiček k doktorovi a do kostela s 3 vagóny 2 x denně? - Myslim ze za stejny doplatek ztraty, jaky ted dostava CD, zarucene...
moc jste to nepochopil .... na rozinky se vyberova rizeni moc nevypisuji .. napriklad RT bude se svymi expresy mezi prahou a ostravou ciste komercni .. jinak vyberova rizeni na mistni trate (ktere opravdu nejsou rozinky, kdyby to rozinky byly, tak se na ne nemusi vypisovat vyberove rizeni protoze tam pojedou vsichni a budou zivi z prodeje listku) se vypisuji v ramci zakladni óbsluznosti a defakto je to prave kompenzace za provoz na dost ztratovych lokalkach, ktere ale casto predstavuji pro vesnici jedine spojeni se svetem (protoze autobus jede dvakrat denne, rano tam a vecer zpet)