Mam znameho, kteremu "nekdo" vybilil ucet v eBance do posledniho kontokorentoveho halire, situaci resil reklamaci a podanim trestniho oznameni - nyni pripad resi Policie CR. Tak proc eBanka tvrdi, ze zadnou reklamaci nevyrizovala????????
Jak mam pak verit prohlasenim, ze banka nema zadne problemy? Jeste k tomu, kdyz se cele pondeli na ebanka.cz neslo prihlasit????
Zahravate si s mou duverou!
je otazka jestli je vybileno hackem SSL nebo ztratou karty, ktera ma na zadni strane poznamenan PIN. Pokud se nepletu, eBanka se vyjadrovala ke zranitelnosti SSL a reklamacich souvisejicich s tim.
O servisu systemu informovala sve klienty pomerne s predstihem - 11.4. jsem mel na uctu (a mam dodnes) zpravu http://www.ebanka.cz/schranka/zpr_ZasadniModernizace.htm a email se stejnym textem mi prisel nekdy teste potom. Pravda o delsi nedostupnosti nikde ani slovo ale 'Kdyz se kaci les, litaji trisky' :) Pocital jsem s tim a zaridil jsem se podle toho.
Vážení čtenáři serveru Měšec. cz,
děkuji za všechny názory, které jsem si až do teď mohl přečíst v diskusi k článku o tom, že "Šifrované zabezpečení účtu není bezpečné" a především pak k příspěvku s názvem "Proc eBanka lze?".
Všechny odpovědi, které jsme posílali redaktorům článku se samozřejmě vztahují k popisovanému tématu, kterým je problematika SSL. A ne k obecné problematice reklamací klientů.
Co se těch týče, všechny reklamace klientů řešíme individulně s klienty a v některých případech samozřejmě i s např. Policií ČR, pokud se jedná o podvodné jednání apod.
Pavel Makovský
ředitel divize interní a externí komunikace eBanky, a.s.