Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Samoregulace pojišťoven. Příručka pro klienta, jak se vyznat v pojištění od xls - Kdyby začali pojišťovny o svých produktech poctivě a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 11. 2014 11:19

    xls (neregistrovaný)

    Kdyby začali pojišťovny o svých produktech poctivě a objektivně informovat, tak skoro nic neprodají.

    Jinak doporučuji si jednání s těmito prodejci nahrávat. Až zase zjistíte, že máte místo světlých zítřků velký kulový, tak vytáhnout nahrávku a najít dobrého právníka.

  • 27. 11. 2014 13:57

    Lubik (neregistrovaný)

    Já to vidím tak:
    Pojišťuje-li někdo velký majetek (továrnu, mrakodrap) je to obchodní případ pro právníky obou stran, kteří to mají v popisu práce.
    Obyčejnou pojistku typu, když se nic nestane, nic nedostaneš, by měl zvládnout běžný člověk (nejde-li o velké částky). Když se ukáže nevýhodná, tak se vypoví a uzavře jinde a ztráty nejsou velké.
    Horší je to s půjčkou, která nabízí něco, i když se nic nestane. Takže pak je dotyčný postaven často, před dilema: pojistka je sice nevýhodná, ale když ještě pět let vydržím…
    A vůbec nejhorší jsou „spořící pojistky“, kdy se ani prase nevyzná co je spoření, co je na riziko, někde se to mění…
    Jinak u pojistných smluv platí to co i ostatních smluv, vzít si návrh domů a i se poradit s odborníkem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).