Před 14 dny, kdy vypukla masivní reklamní kampaň jsem se rozhodl, že se zaregistruji u Tele2. Proč ovšem využívat bezplatnou linku, když mohu využít modernější způsob - internet. Tak jsem se zaregistroval. Po několikadenním čekání, že mi přijde alespoň e-mail s potvrzením o registraci jsem se tedy odvážil zavolat i na linku uváděnou v reklamě a upozornil jsem, že jsem se již registroval přes internet a tak mě operátorka přepojila na kolegu. Vysvětlil jsem co se událo a pracovník mě ujistil, že vše během pár dní bude v pořádku, že je překvapil takový zájem (nechápu - od toho jsou přece reklamní kampaně). Zkrátka do dneška registrován nejsem. Tak jsem zvolil jiného operátora - Contactel¨. Vše vyřízeno během 3 (slovy tří) dnů. No a teď už volám levněji, jen ne s předvolbou 1002, ale 1055.
Clanek o srovnani Contactelu s predchazejicimi dvema se jiz chysta. Musim s vami souhlasit, ze Tele2 neni na napor zajemcu dobre pripraven. Pokousela jsem se dovolat na jejich infolinku a bohuzel jsem v prubehu celych dvou dnu slysela jen "nasi operatori hovori, vyckejte prosim".
já se zaregistroval a druhý den mi to již fungovalo a po 14 dnech jsem dostal jejich "balíček", neměl jsem žádný problém s registrací, jen s uplatněním volných minut za získání nového zákazníka - to prý bude fungovat až později, tak moji známí čekají s připojením až to bude fungovat a oba dostaneme slibovaných 60 minut volání zdarma ....