Jasně, uvidíte jakou výši pojistného plnění vám pojišťovna "zařídí" u poj. viníka. Zvláště po odečtení amortizace u starších vozidel...
Doporučuji pročíst judikáty ÚS v souvislosti s obvyklou praxí donucení klientů pojišťoven ke zhodnocení svých vozidel...
Přece jen se asi vyplatí nabízené "služby" s díky odmítnout a svůj nárok na náhradu škody si řešit samostatně a ještě lépe s pomocí právního zástupce.
Velice mne tento článek zaujal a obávám se, že autor článku buď nezná pojistný trh, nebo je zaměstnancem některé z uvedených pojišťoven.
Již Kooperativa má tuto službu nějaký ten rok v pojistných podmínkách,víceméně jej nereklamovala. Začala s tím Česká pojišťovna, které teče do bot a snaží se vymyslet něco nového(marně) .
K problematice:
Česká pojišťovna za Vás nic nevyřídí, pouze provede převzetí pohledávky. Pak už závisí jen na České pojišťovně, jestli vůbec dostanete peníze a kolik.
Zpět ke Kooperativě - ta Váš zákonný nárok na výplatu pojistného plnění opět zpeněží formou "nové služby", tudíž na tom vydělává další peníze.
Všechny tyto služby jsou pouze ochranou proti "nezávislým likvidaturám", které zastupují v České republice mnoho klientů a vymáhají z pojišťoven právoplatné pojistné plnění bez jakéhokoli krácení. O nic jiného nejde, pojišťovny jsou na dně, je to vidět ve všech oblastech výše pojistného, především v oblasti povinného ručení a už neví, jak by zachránily své zisky
Nemá někdo náhodu osobní zkušenost, jestli tuhle službu budu mít k dipozici i když budu mít povinné ručení online od Allianzdirect.cz?