Vlákno názorů k článku „Raiffeisenbank z nás dělá pitomce, ztratil jsem v ni důvěru“ od xls - Já jsem narazil před hodně lety v RB na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 5. 2010 9:52

    xls (neregistrovaný)

    Já jsem narazil před hodně lety v RB na příjemný prostředí i lidi, takže jsem tam postupně převedl soukromý účet, většinu podnikatelských a měl jsem tam i hypotéku. IB i produkty sice spíš průměr, ale měli dobrej přístup. Bohužel tak před 5–6 lety se to začalo velice rychle mrvit, začali šroubovat ceny, k tomu pár mastných skrytých poplatků (po navození dojmu, že když člověk platí skoro 2 stovky měsíčně za balíček, tak má aspoň elektronickou kartu zdarma, ale ve skutečnosti za obnovu asi 800,–), podrazy s hypotékou, jejíž správu převedli na centrálu. Takže kolem a kolem: postupně jsem to všechno rychle zrušil.
    Když vidím ty jejich aktuální „změny k lepšímu“, tak se musím smát. Po odchodu od nich mám totiž rozsah i kvalitu služeb ještě na lepší úrovni a neplatím v postatě skoro nic. Ti, co zůstali, ať si klidně dála platí za každý prd. Jinak jako vrchol zhovadilosti jsem považoval situaci, kdy provedení trvalýho příkazu stálo cca 2× tolik než provedení jednorázovýho – holt peníze nesmrdí.

  • 19. 5. 2010 10:24

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Na tu logiku s cenou příkazů (nejdražší bylo inkaso – trojnásobek jednorázového příkazu) jsem se jich ptal. Odpověděli mně, že je to odstupňované podle náročnosti na práci. Takže jsem u nich účet okamžitě zrušil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).