Vlákno názorů k článku „Raiffeisenbank z nás dělá pitomce, ztratil jsem v ni důvěru“ od Svobí - Některé reakce vážně nechápu. Ofiko reakce RB mi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 5. 2010 22:53

    Svobí (neregistrovaný)

    Některé reakce vážně nechápu. Ofiko reakce RB mi přijde korektní, navíc nové VOP a ceník zaslali v tištěné formě, příští týden ještě kompletní „změník“ dají na webovky. Veškeré info poskytli dost dopředu abychom se s tím mohli seznámit. Neznám banku v ČR, které bych svěřila své peníze krom RB. Jednoznačně nejlepší internetové bankovnictví a i servis jak na infolince tak na pobočkách. Když jsem nedávno byla v GE – byla jsem tak akorát naštvaná a po půl hodině jsem rozčileně odešla, jsem si jistá, že tam si nikdy účet neudělám. Pokud nejste naprosto líní a přečtete si alespoň základní podmínky pro účet nebo i často skloňované VOP, které mimochodem jsou velmi jednoduše napsané (jen to dokazuje, že nikdo z vás je ani neviděl), zjistíte, že banka není takový vykořisťovatel. Navíc si možná neuvědomujete, že ve VOP nejsou jen podmínky banky pro klienta, ale upravují práva a povinnosti obou stran!! Poplatek 6 kč není nejdražší poplatek za příkaz, je to přibližně srovnatelný poplatek s ostatníma bankama. Nechápu vás, když můžete mít účet vedený zdarma a hradíte např. jen odchozí platby, občas za výběr z bankomatu, jak můžete jít raději k bance, kde vedení platíte třeba 50 kč a třeba o korunu levnější příkaz? Já bych z RB odešla jen kdyby udělala opravdu nějakou obrovskou „botu“..

  • 26. 5. 2010 8:34

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    No konečně začal marketing RB alespoň psát z jiné IP adresy…
    „Poplatek 6 kč není nejdražší poplatek za příkaz, je to přibližně srovnatelný poplatek s ostatníma bankama.“ – fór dne, 0,– Kč u řady jiných bank je fakt s těmi 6 Káčé srovnatelné,
    "Jednoznačně nejlepší internetové bankovnictví a i servis jak na infolince tak na pobočkách. " Taky dobrý, je fakt, že žádná jiná banka mně něsdělila, že 0,01% z 1 mega je 1000,– Kč, to se povedlo právě jen RB.

  • 26. 5. 2010 10:19

    Svobí (neregistrovaný)

    Můžete mi vysvětlit, proč ve chvíli, kdy je někdo spokojený se svou bankou, musí být zaměstnanec? Jsem klientkou RB, moje maminka má účet ve spořce a sestra u GE a rozdíl je dle mého názoru veliký. Ve chvíli, kdy jdu na pobočku GE a čekám déle než 20 minut a navíc jsou bankéřky nepříjemné opravdu nemůžete čekat, že budu o GE hovořit v superlativech, stejně tak jsme s mamčou byly udělat dispoziční práva ve spořce, kde na nás pani asi tak 10 minut koukala jako kdybychom po ní chtěly něco neuvěřitelného a nakonec to udělala slečna špatně a musely jsme na pobočku znovu. Stejně tak jsme byly udělat dispoziční práva v RB, obsluha ihned, bankéřka příjemná, nečekaly jsme vůbec, do 15 minut měla vše hotovo a hlavně to fungovalo. Pokud hovoříme o infolince, nikdy jsem s nimi neměla problém, vždycky mi pomohli, jistě to tak funguje i na jiných linkách…rozdíl bych viděla v tom, že ve spořce mi nebyla schopna slečna sdělit ani základní poplatek. Takže mám se službami těchto bank své zkušenosti a to že je pro mě RB jednička, neznamená, že jsem zaměstnanec, hledejte bubáky jinde :-) navíc měla jsem účet ještě v době eBanky, kterou RB koupila.

  • 26. 5. 2010 11:33

    Pavel (neregistrovaný)

    Když jsem se v RB byl informovat na podmínky jejich kreditní karty, tak paní na přepážce byla sice usměvavá a ochotná, ale LHALA mi o podmínkách pro kreditní karty. Její nejzákeřnější lež byla „Když nestihnete zplatit v bezúročném období a o den, dva se spozdíte, tak vás těch pár korun na úrocích za ty dva dny přece nezabije.“, a byla moc překvapená, když jsem ji opravil, že to není pár korun, ale spíše pár stokorun a že se úročí od okamžiku zůčtování platby a ne až od konce bezúročného období. Na podobných „omylech“ (které ale kupodivu vždy vykreslovalu tu kreditku v lepším světle) jsem ji nachytal ještě několikrát, než lhát přestala. Takhle se zaměstanci „jedničky“ podle mně nechovají.

  • 26. 5. 2010 12:16

    Svobí (neregistrovaný)

    Tak to potom chápu, já kreditku od RB nikdy neměla, nejspíš tedy bohu dík.

  • 3. 6. 2010 9:47

    thr (neregistrovaný)

    To zúčtování a úročení poplatků u kreditky je celkem OK, to mají všichni skoro stejně, problém u toho předchozího příspěvku je v té naprosto mylné odpovědi na pobočce :-(
    Jinak musím říct, že ač mám účet RB celkem v oblibě, tak kolem kreditky mě taky pořádně vytočili. Pořád mi to vnucovali, předschválené atd. Když jsem to po nějaké době potřeboval, tak jsem vyplnil žádost, která prý má být do týdne posouzená a vyřízená (třeba i zamítnutá, ale prostě nějak řešená). Asi po 9ti dnech se mi někdo ozval, ale ne se schválením či zamítnutím, teprve se mě začal ptát na různé věci kolem toho – zjevně to teprve začali řešit. No a když došlo místo předschválení na požadavek potvrzení příjmu, ač u mě vidí asi 12 let bankovní historie a v podstatě to došlo k tomu, že se mnou zacházeli jako s „klientem z ulice“, tak jsem hezky poděkoval a vyřídil si to jinde :-)
    Jinak ale účet je opravdu dobrý, bohužel ale pouze pro ty, kdo plní obrat na „premium“ skupinu…

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).