Chvilku jsem se přemlouval zda mám reagovat či nechat tuto diskuzi bez povšimnutí a tak nakonec něco málo připojím. Tytam jsou doby kdy z nás klientů, mohly všechny banky, bez rozdílu (KB, ČS, RB, ČSOB a mnoha jiných), loudit tučné poplatky za vedení účtu kdy jsme platili za služby, které jsme ani nevyužívali. Na trhu si můžete dnes vybrat z celé škály účtů, které budou takříkajíc ušity na míru právě nám. Účet zdarma má již mnoho bank a jen na každém z nás záleží koho upřednostníme a komu svěříme důvěru. A jelikož je mi 36, musim chca nechca uvažovat nad investicema na důchod a v termínovanejch vkladech ty procenta fakt neudělám ať v RB nebo jinde. Takže posuzuju komplexní služby nabízené bankou od účtů počínaje, přez osobní poradenství a konče třeba čekací dobou než mne někdo obslouží u přepážky. A co se týče účtů v RB – máte pravdu – banka se zaměřuje na movitější klientelu, ale do ní počítá i rodiny s příjmem nad 25 tis., protože jestli si ponesu náklady za třeba tři účty v rodině je taky moje rozhodnutí – takže i účet pro dvě osoby je řešením jak v rámci rodinnýho rozpočtu ušetřit ročně i víc jak 3 tisíce. Krok navýšení poplatků má donutit staré klienty předělat své stávající účty na nové a začít uvažovat nad poplatkama v rodinnejch rozpočtech a jestli je někdo vůl tak mu stejně nic nepomůže. Jestli chceš kvalitu tak taky nevlezeš na kdejakou krávu, která před tebou roztančí svoje vemena :-)
A jelikož je mi 36, musim chca nechca uvažovat nad investicema na důchod a v termínovanejch vkladech ty procenta fakt neudělám ať v RB nebo jinde. Takže posuzuju komplexní služby nabízené bankou od účtů počínaje, přez osobní poradenství
No, aby to nebylo poradenství jako v ČSOB, kterou nyní její klienti žalují ( http://www.ct24.cz/ekonomika/59153-odskodneni-chteji-od-csob-uz-desitky-klientu/ ), protože jim bankéři radili ne v jejich zájmu, ale v zájmu banky a nedělám si iluze, že jinde je to jinak. Toho osobního bankéře totiž opět platí banka, ta je tím, kdo rozhoduje o tom, jestli dostane prémie :(