Před šesti lety navštívil tchána také pojišťovák. Tchán ho vyhodil, že nic nechce. Po třech letech od návštěvy je tchán upoután na lůžku (54 let) a napojen na nejrůznější hadičky. Dodnes říká, že to byla jeho největší chyba v životě, že neměl žádnou pojistku. Po této zkušenosti jsem se rozhodla dělat pojišťováka. Prosím neházejte nás všechny do jednoho pytle.
Před šesti lety navštívil bratra prodejce vysavačů Rainbow. Bratr ho vyhodil, že nic nechce. Po třech letech od návštěvy má bratr zasviněný byt. Dodnes říká, že to byla jeho největší chyba v životě, že neměl žádný vysavač. Po této zkušenosti jsem se rozhodl prodávat vysavače. Prosím neházejte nás všechny do jednoho pytle.
Záleží na důvodu z jakého je tchán napojen na ty hadičky. Pokud to není z důvodu úrazu, ale nemoci, tak by u většiny životních pojistek nic nedostal, maximálně by byl zproštěn od placení.
Mno, a kdyby se tchán pojistil, tak nejspíš zjistil, že to jeho upoutání na lůžko pojistka nekryje a nejspíš by říkal, že jeho největší chyba v životě byla uzavření oné pojistky...
Pojištění invalidity tohle kryje. Ale tady se potom bavme o tom, kolik jsou lidi ochotni utratit za pojištění, neb ta invalidita je poměrně drahá a málokdo si ji sjednává. Z důvodu ceny, ne protože to poradce nenavrhne.
Není pojištění invalidity jako pojištění invalidity, některé znamená jen zproštění od placení pojistného.
A je otázkou jaký typ by si pán sjednal, já hádám, že ten levnější :(
Opět se bavme o šíři pojištění a ceně za něj. Dobře víte, že na pojištění chce většina lidí ušetřit, co se dá. Prostě klient něco podepsal, takže s podmínkami souhlasil. Špatný je, pokud nemá agent doklad o tom, že klient stvrzuje své rozhodnutí o odmítnutí lepšího pojištění. Pak je to při pojistné události tvrzení proti tvrzení.