Vážený pane Šebek. Vaše slova " Má na to dostatečné množství času." mne nanejvýše skvěle po ránu rozesmála.V minulosti jsem pouze naštěstí jen jednou u vás nakoupil.Bohužel "Komfortní doprava" to byla větší katastrofa než "Obchodní balík" ČP .Nejen že nebyla dodržena aspoň zhruba hodina doručení ale ani den !! To že má zákazník právo zboží nejen rozbalit ale i zkontrolovat jsem musel vašemu řidiči dost důrazně vysvětlit.Taková neochota a arogance to se jen tak nevidí.(Podotýkám že tato zkušenost je cca 2 roky stará od té doby jsem raději volil jiné e-shopy).
asi jako vse ostatni je o lidech. Osobne jsem celou kuchyn az na jednu vyjimku vybavil prave z obchodnidum.cz a to tak, ze postupne. Cca 5-7 objednavek. Musim rict, ze vzdycky maximalni spokojenost. Ridic pokazde ochotny, na rudliku privezl napr. lednici az do bytu, pozadal me o kontrolu a zatim si "dodelaval papiry". Zkusenost 12/2007-8/2008.
Cas na kontrolu jsem rozhodne mel. Ridic mi jeste ochotne pomohl lednici rozbalit. Diskereci dostal a na obou stranach byla vstricnost, ochota, lidsky pristup. A to podotykam, ze bylo i treba 7h vecer a na ridici uz bylo videt jakesi opotrebovani:)
Jednou probehla i zmena dodaci adresy uz jen po telefonu s ridicem, taky bez problemu.
Mozna stesti, mozna je to i v pristupu k lidem...
Asi jsem další, kdo měl smůlu na pracovníka. Zboží přijelo o půl dne později než bylo dohodnuto a čas na kontrolu byl asi někdy mezi tady to máte a tady mi to podepište.
Také potvrzuji, nakupuji také dost často a až na snad jednu výjimku prakticky vždycky řidič tlačil na to, aby kontrola pokud možno neproběhla nebo aby proběhla rychle - tady to podepište, musím jít, mám toho moc, přešlapování, pohledy na hodinky, ... U lednice jsem neobjevil promacknutou izolaci na zadni stene - nastesti to byla jen esteticka zalezitost ...
U české pošty je dokonce zvykem, že ani nesmíte rozbalit balík a podívat se, jestli se v něm něco nepoškodilo, než ho převezmete. Samozřejmě, pokud máte podezření na poškození, tak to můžete udělat, ale vysvětlujte to doručovatelům.
"je povinnost zákazníka si zboží rozbalit a pečlivě zkontrolovat. Má na to dostatečné množství času."
Má na to dostatek času? To je vtip, objednávám přes Internet pořád, a každá přepravní firma vám jen tlačí vyhodí na chodník bednu a vrazí do ruky papír na podepsání, o nějaké kontrole ani nemůže být řeč, pokud teda nemáte rentgenové brýle. Běžná praxe je, že se nic nekontroluje a rozbaluje se až doma. Řidič by vás asi zaškrtil, kdyby jste mu rozbalovali balík před podepsáním a ještě ho připojovali do elektřiny, jestli funguje, mě zatím před podepsáním žádná přepravní společnost nic rozbalit a překontrolovat NEDOVOLILA!!! přestože jsem to několikrát požadoval.
Ten ředitel asi žije na marsu, a nebo spíš až moc dobře ví, jak to funguje, a vyhovuje mu to, že pak zákazník nemá na reklamaci právo.
Podle podmínek České pošty máte na kontrolu, zda nebylo zboží poškozené během dopravy, ještě dva pracovní dny po doručení a převzetí zboží. Což se jeví jako více než dostatečné množství času.
Případné reklamace pošta bez problémů uznává.
Možná se to liší pobočku od pobočky, ale zatím, co jsme řešili reklamace s poštou na poškození zboží během přepravy, tak vše dopadlo k naší spokojenosti a na průtahy jsme nenarazili. Což se bohužel nedá říct o jiných přepravních společnostech.
Tak nakupujte u jiných dodavatelů, kde mimo dopravy zdarma je i montáž gratis. Za chvilku máte po estetické kontrole i technické :-) Mě se to povedlo třeba s DATARTEM:-D
Dobrý den, v poslední době hodně objednávám přes internet. Musím přiznat, že přes "obchdnidum" jsem ještě nic neměla, ale co se týká kontroly, tak je to různé. Když mi přivezli lednici a pračku, tak jsem zrovna měla asi štěstí na pána, který mi vše pomohl rozbalit a dokonce i pár věcí poradil (a to bylo něco po 18:30). Nedávno nám převezli z jiného obchodu skříň, pán spěchal, ale řekl, že kdyby byl problém máme na ně číslo a nebude problém něco vyměnit (bylo tam zrcadlo, tak to jsme ještě po odjezdu pána pro jistotu v úterý rozbalili). Zrcadlo bylo v pohodě. V sobotu sme začali montovat skříň a bohužel po rozbalení byl jeden díl hodně poničen. Hned jsme napsali email a musím říct, že kromě toho, že přivezení nového kusu trvalo opět 14 dní, tak nám nedělali s výměnou problém. Ve většině případů se snažím vše minimálně v ten den nebo další rozbalit, abych případně mohla něco reklamovat. Ještě jsme jednou reklamovali jedno světlo, které přišlo na kousíčky a opět, i když to byl další den, tak vše bez problému. Pán opět utíkal a byl večer, ta jsem volala další den ráno.
Možná, že by nebylo od věci si zboží i s obalem vyfotit, pro případné řešení zporu. Vím, že by to neplatilo u všeho, ale některé reklamace by to mohlo upřesnit:-O
Jelikož je článek o mě, nemůžu upozornit na jednu lež.
Postup obchodu nechci více hodnotit.
Ale paní Picková bohužel buď nemá dostatečné informace, nebo sprostě lže. Slevu jsem přijal právě proto, že pracovník SOS mi jasně naznačil že žádná arbitráž nebude ať chci nebo nechci, protože se do ní nehodlají pouštět! Řekli že buď vezmu slevu nebo mám smůlu. Stále si osobně myslím, že "úspěšně" vyřešené mimosoudní vyrovnání v podání SOS znamená, že klienta "donutí" k domluvě jako mě a žádnou arbitráž nepřipustí.
Takovej soud taky není od věci. Pokud byste si byl jistý, že vyhrajete, klidně jste do toho mohl jít. Pokud má člověk pravdu, ani deset právníků zazobaný firmy s tim nic nezmůže.
"Pokud má člověk pravdu, ani deset právníků zazobaný firmy s tim nic nezmůže." - moc se díváte na pohádky a americké filmy, jak chudá dívka ke štěstí přišla...
Pan zakaznik L je podle me peknej ko***. Provozujeme taky eshop a obcas na takove narazime. Na vsechno si stezuji. Do telefonu krici. Objednaji si prepravu objemneho materialu, kdy je zaplnene skoro cele auto a ocekava, ze mu to ridic vynese az do jeho podkrovi v 2patre. Nevim nevim. Firma se evidentne snazila v kratke dobe problem vyresit. Spis si myslim, ze pan je notoricky stezovatel !!
Preji krasny den.
Ja si myslim ze jste u nas uz nakupoval a byl spokojen :-)
Ted Vazne. Ono to neni tak jednoduchy uspokojit kazdeho zakaznika. Kritizovat opravdu umi kazdy.
Nasi ridici zakaznikovi samozrejme pomuzou zbozi vylozit, ale nemuzou od nej cekat ze jim to sam odnese nahoru. Zakaznik je samozrejme predem upozornen, ze zbozi je objemne a je nutne zajistit vykladku nejlepe dvojici a ze jim ridic pomuze jen vylozit.
Predstavte si ze ridic na trase odnosi vsem svym zakaznikum zbozi na zadech Myslim ze by uz druhy den neprisel do prace.
Chce se na to divat i z druhe strany. Peji krasny den.
Ano, právě proto radši nakoupím v Datartu, kde mně to přivezou domů, rozbalí a zapojí, než v nějakém pofiderním e-shopu, kde budu muset shánět sousedy, aby mně to ponesli vynést z auta a pak ještě instalatéra na zapojení...
To jo, vybrat od zákazníka peníze za "komforní přepravu", na to jsou dobrý, a pak přijede s nákladem pro tři chlapi jen řidit a rozpřáhne rukama! Podvodník na podvodníkovi.
Podivejte se na to i z druhe strany. Elektronika se prodava s 3% marzi a prodejci se i presto snazi nabidnout neco vic nez jejich konkurenti a nabizeji Komfortni prepravu. Jenze takovy ridic ma na trase treba 5 nebo dokonce 8 mist vyklady. I kdyz by treba chtel nemuze se jedne zakazce venovat hodinu. To by takova preprava vysla na mnoho tisic. Ono je jednoduchy kritizovat, ale mnohdy to neni tak snadny.
Takže podle tebe je v pořádku, že dodají nabořené zboží, prakticky zákazníka donutí podepsat, že zboží bylo bez vady, což u vestavné trouby prakticky nelze a když se objeví problém, tak zákazníka pošlou do pr....?
Oni ho IMHO nedonutili, pouze na něj tlačili a on nebyl dostatečně asertivní. Když ke mně na ulici přijde žebrák a řekne "dej mi na oběd, trpím hlady a dělej, spěchám", tak mě taky k ničemu nenutí a je jen na mně, zda "vyměknu" a peníze mu dám nebo ne.
No tak po tom co píšete, bych si u Vás nekoupil ani pendrek. A Vaše poznámka "občas na takové narazíme" tomu jen dává za pravdu, jste si asi 100% jistý, že nikdy nedojde k reklamaci Vaším přičiněním. Pro Vás by bylo dobré si uvědomit, že k reklamacím docházelo, dochází a docházet bude. A označení pana L za ko....a je od obchodníka, který by se měl řídit pravidlem můj zákazník můj pán docela silný kafe:-(( Každý máme právo na reklamaci, které můžem využít a označovat nás za ko...y.,to se Vám moc nepovedlo. Tak Vám přeji hodně prodejních úspěchů s Vaším přístupem:-D
Můžete prosím někdo -- ať již pan L. či redakce -- jasně uvést přesný rozsah poškození trouby, okolo kterého se celá tato historie točí? V textu se na jednom místě zmiňuje "naražena zespodu", na druhém "poškrabaný smalt", což obojí je velice vágní a lehce proti sobě... Děkuji.
Moje negativní zkušenost z obchodem Nákupní dům.cz.
18.12. jsem u nich objednal dvě hračky pro děti, zkrátka dvě drobnosti, co mě padly do oka. Samozřejmě jsem vybral zboží skladem, do vánoc zbývaly 3 pracovní dny, takže vše mělo být bez problému (jinde jsem objednával ještě 19.12. a zboží dorazilo 22.12.).
Dnes máme 7.1. a myslíte, že zboží dorazilo? Desátý pracovní den od objednání na ně stále marně čekám, bez nějakého vysvětlení, proč k tomu došlo. A v e-shopu je u hraček stále uvedeno, že jsou skladem!
Chová se snad takhle seriózní obchod?
Chtel jsem na vyse uvedene prispevky reagovat, ze osobne mam s timto e-shopem jen dobre zkusenosti. Nez jsem to stihl udelat, sam jsem schytal jednu spatnou. Shanim meteostanici Goddess WEA-111. Nejdrive jsem ji minuly tyden objednal u dno.cz, ktery uvadel, ze ji ma skladem. Ten mi nasledne v pondeli 5.1. objednavku stornoval s tim, ze zbozi neni skladem ani u nich ani u dodavatelu. Pritom i dnes (7.1. 2009 12:02) stale uvadeji, ze skladem je! http://www.dno.cz/products/goddess-wea-111-s-vetromerem
Jako dalsi obchod, kde jsem pak nasel meteostanici "skladem", byl prave obchodni-dum.cz http://www.obchodni-dum.cz/goddess-wea-111/56954/ Byla dokonce i o neco levnejsi a po rozkliknuti ikonky "skladem" se vypsalo vysvetleni ze k osobnimu odberu v Praze bude 6.1. nebo v Brne 7.1. Poucen z predchozi zkusenosti jsem presto nejdrive zavolal na jejich infolinku 810 400 400, zda je to opravdu skladem nebo jen neni aktualizovany web. Dostalo se mi ujisteni, ze skladem je a muzu bez problemu hned objednat. Do 5 minut byla objednavka hotova a uz jsem jen cekal na vyzvu k vyzvednuti zbozi. Jeste vcera 6.1. bylo na webu uvedeno, ze je vyrobek skladem. Proto me pred chvili velmi nemile prekvapil stejny telefonat jako z dno.cz, ze zbozi neni skladem ani u dodavatele a nemaji ani zadnou nahradu a je jim lito. Neni tohle primo exemplarni ukazka klamani spotrebitele?!
Klamání jo, ale bez nároku na náhradu škody na straně zákazníka. I kdyby zboží bylo skladem, další problémy mohou nastat viz. popisovaný problém se sporákem. Je třeba se někdy obrnit proti sklamání už při odeslání objednávky až po převzetí zboží, kdy po převzetí to stejně nekončí...... některé eshopy mají větší mírů zobrazování výrobků skladem, i když to není pravda. Prostě kdo má skladovou dostupnost, tak má hned objednávky, protože jinak by šel zákazník hned na jiný eshop. Meteostanice je exotické zboží, dokáži si představit jednoho výhradního dovozce do ČR, u které musí objednávat všechny eshopy a zrovna na potvoru dovozce nic skladem nemá.... ALE BUSINESS JE TŘEBA DĚLAT FURT,JINAK NÁS KONKURENCE ODSTŘELÍ. Četl jsem na lupa.cz na téma nekorektnosti eshopů článek a byla o tom i dost bohatá diskuze s příklady.
Jenze pristup "dela to konkurence, budeme taky" je spatny. Tohle by chtelo par exemplarnich trestu od Ceske obchodni inspekce a ostatni to prestanou delat sami.
Před pár měsíci jsem si od MALL.cz objednal přez internet dřez za cca 5.500Kč, díky příznivé ceně, dodací lhůtě, ale hlavně možnosti osobního vyzvednutí na pobočce v Dělnické ul. v Praze.
Údajně díky přechodu na nový systém (což mě nezajímá) ho po několika telefonických urgencích a dvou osobních návštěvách dodali asi 20 dnů po termínu. Snažil jsem se to vydržet, protože pokud ho měli někde skladem, byl o cca 2.000Kč dražší.
Při převzetí jsem ovšem zjistil, že výrobek není kompletní, chybělo balení se syfony a příslušenstvím, což bylo sepsáno do protokolu a přislíbena náprava následující den.
Místo dodání chybějících komponentů jsem byl odkázán na reklamační oddělení.
V tu chvíli mi z nich bylo vážně na blití.
Sice jsem vše nakonec díky značné asertivitě vyřešil, ale příště dám radši 2.000 navíc a nakoupím si v klidu v Bauhausu, ve výsledku se to vyplatí.
MALL.cz už nikdy !!!!!!
Pane "syfone", doporučuju ještě dát tak 300 navíc a koupit si Slovník cizích slov. Když ho celý pozorně přečtete, třeba příště nebudete v diskuzích vypadat primitivně. Což nemění nic na tom, že máte s MALL.cz pravdu.
" ... doporučuju dát ..." vypadá taky dost primitivně. "doporučuji" by asi znělo správněji. Takže Vy si zase můžete zakoupit slovník spisovné češtiny nebo pravidla českého pravopisu, i když bych se nedivil, kdyby pravidla připouštěla více variant. Po téměř každých volbách se něco mění, mluvnice není výjimkou. Např. psaní "S" nebo "Z" - viz ta vaše "diskuze" ...
Vám bych doporučil zvýšení IQ, ale bohužel nevím, jak to provést. I blbečci s IQ kolem 85 chápou rozdíl mezi nespisovnou češtinou a gramatickými chybami, vám to evidentně uniká.
Domnívám se, že nespisovná čeština nebo gramatické chyby jsou postaveny na stejnou úroveň - obojí je prohřešek proti spisovnému jazyku. Kritizujete-li tedy něčí projev a někoho dokonce urážíte výškou IQ, čiňte tak, aby ani Vás nemohl nikdo kritizovat. Svým příspěvkem jste ujistil ostatní, že tím blbečkem, byť možná s vyšším IQ, budete vy, uživateli si přející zůstat v anonymitě 8.1.2008 15:29.
Vystihl jste sice krásný čas pro vložení příspěvku, ale zbytek se vám vystihnout moc nepovedlo.
V jistém slova smyslu máte pravdu, že jak hovorový jazyk, tak gramatické chyby, jsou prohřeškem proti spisovnému jazyku. Jejich postavení na stejnou úroveň je však podobně zhovadilé jako prohlásit "je jedno, když ukradnete čokoládu nebo zabijete souseda, obojí je porušením zákona".
Vězte tedy, že hovorové výrazy jsou běžným výrazovým prostředkem i kultivovaného člověka, zatímco gramatické chyby nikoliv.
V zájmu objektivity je dále nutno dodat, že váš požadavek "čiňte tak, aby ani Vás nemohl nikdo kritizovat" je zcela mimo, protože vždy se najde někdo, kdo si důvod ke kritice najde. Byť bude zavádějící nebo úplně mimo, jako třeba ten váš.
Všimněte si rovněž mé stylistiky, každý odstavec začínám na v :-).
me lednici dovezli, vynesli do 2 patra a kdyby nemusela 24 stát tak ji klidne i zapojili...rozbalili, zeptali se zda chci odnest obal a staroulednici..pohoda...a tohle vsechno jsem vedel predem,protoze to bylo v obch. podminkach toho e-obchodu... pustil jsem ji...nesla...telefon, do dvou dnu dorazil opravar, za 30 min opravena a uz slape jako hodinky 2 roky....asi tak....tak si lepe vybirejte kde nakupujete...ps. pokud by mi typek nechtel nic rozbalit, tak ho poslu do p.--- a jeste ho do ni nakopu,tak asi tak..a diskrenc? jste asi upadli...