Hlavní navigace

Názor k článku Datové schránky: Banky myšlenkami uvízly v minulém století od petrham - Na to je jednoduchá odpověď. Právě jsem řešil půjčku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 9. 2010 12:11

    petrham (neregistrovaný) 94.241.92.---

    Na to je jednoduchá odpověď.

    Právě jsem řešil půjčku od stavební spořitelny Reiffeisen. Proces vypadá takto:

    - banka schválila úvěr a poslala mi smlouvu (doporučeně).
    - já jsem došel na poštu,vystál frontu a vyzvedl doporučený dopis
    - pracovník banky přišel ke mě domů, ověřil můj podpis a smlouvu si odnesl.

    Stálo mě to asi 4 hodiny (včetně té pošty) a pán, který mě v bance obsluhuje (shodou okolností je to vedoucí pobočky) tomu dal půl dne. Takže vím, co je zahrnuto v poplatku za vedení účtu.

    Kdyby to banka uměla přes datovou schránku, měli bychom to celé za 10 minut. Já i banka bychom na tom vydělali - bez ohledu na to, jestli bude zavírat pobočky. Ani by to na to nepotřebovala žádný informační systém. Jen umět odeslat a umět přijmout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).