Upřímně: paní si za to může sama. Ne tím, že si nepřečetla jednu z mnoha a mnoha změn ceníku. To není v lidských silách.
Může si za to sama tím, že si sjednala smlouvu a účet u jedné z bank, jež jsou notoricky proslulé právě takovýmito podrazy/změnami.
A ať se nebojí, oni to odladí, příště jim už takhle těsně nevyklouzne.
Jakkoli je pěkné argumentovat tím, že máme vše číst, přijde mi to nereálné. Množství podmínek ke čtení za posledních 20 let narostlo už možná i násobně, k tomu je třeba brát v úvahu i fakt, že dnes se podmínky běžně mění i dvacetkrát ročně. Navíc bez právního vzdělání je často zbytečné vůbec zkoušet to studovat... Leda platit právníky, ať to studují za vás.
Někdy ani to nestačí. Dceři mé známé vypadl drahý mobil její kamarádky (holky se fotily na schodišti). Protože známá měla pojištění odpovědnosti za škody , obrátila se na pojišťovnu.
Nastala neuvěřitelná věc: Pojišťovna plnění zamítla, vyložila pojem držby tak, že zapůjčením telefonu došlo k převodu práv na dceru a tím pádem byl telefon "její". Věc nakonec skončila u ombucmana, který vcelku nepřekvapivě rozhodl ve prospěch známé.
Myslim,ze je to posledni vec,kterou by banka udelala. Pak uz by prisla jen zadost o prevod uctu jinam. To pojisteni, ja jsem letos objevil take pojisteni sjednane pres telefon. V aplikaci dam, ze chci 2 dny a strhnou se mi 2 dny. A konec. Chci prodlouzit, zaplatim dalsi den, strhne se mi 1 den. Neni to ke karte, zadne vypovedi neresim, po uplynuti lhuty samo skonci. Fakt je, ze taky nectu x stran vseobecnych podminek a nevim co pres telefon.