Je to stejné jako u pojištění právní ochrany. Pro ČSOB dělá toto pojištění Axa. Nahlásíte na infolinku ČSOB pojistnou událost, vezmou si na vás telefon a pak vám zavolá pracovník Axy. Počkal bych, až to začne sjednávat přímo Axa, proč používat prostředníka, že....
U ČSOB jsem měl pojištění právní ochrany, ale právě používají právníky z Axy (předtím používali právníky z Kooperativy, ale vloni došlo k výměně).
Dobrý den, pane Broži. Musím uznat, že ČSOB to umí pěkně marketingově obalit, má velmi schopné copywritery. Realita je bohužel jiná. Představa, že zavolám do ČSOB (Axy) a že za mě začnou vyřizovat nějakou reklamaci je nesmyslná. Vyzvou vás k zaslání reklamačního protokolu a až teprve věc vezmou do řešení; takže nejprve musíte reklamaci řešit sám. Než věc začnou řešit, uplyne 1 měsíc, 2 měsíce. Mají toho moc. Mám u nich právní ochranu a budu jí rušit. Zbytečně vyhozené peníze.
Právní ochrana versus pojištění internetových rizik?
V tomto pojištění jsou vybrána rizika týkající se pouze nějakého zaměření - internetová rizika. Co se týká pojistného plnění, je jasné, že budou chtít podložit nárok...
Pokud budeme hovořit o právní ochraně jako takové, zahrnuje to také ale ceny jsou jiné. Je jasné, že volba na právní ochranu padne na Axu nebo DASku.
Jinak dle mého názoru je tento produkt internetových rizik zajímavě zpracovaný.