Absurdní je to, že si člověk sám může vybrat banku, ale přesto si na ni potom stěžuje. Tak si k nim peníze nedávejte, dejte je jinak kde poplatky nechtějí, mějte je pod polštářem, ale proboha si nestěžujte. Nikdo vás nenutí, tam ty peníze mít.
Když jsem si vybíral banku, kde si vezmu spotřebitelský úvěr, zvolil jsem Českou spořitelnu a jejich Snadnou půjčku. Hlavním důvodem při výběru nebyly ani úroky, ani poplatky, ale možnost vkládat mimořádné splátky a celý úvěr splatit předčasně bez sankcí. Této možnosti jsem využíval až do chvíle, kdy jsem si všiml, že mi za vklad 900 Kč strhli nově zavedený poplatek 500 Kč, a to bez jakéhokoliv varování. Mají na mě mail, mobil, pevnou linku, poštovní adresu, jsem přihlášený k odběru jejich newsletteru, sleduju aktuality na jejich webu, ale upozornění pro klienty využívající tento produkt jsem nezaznamenal. Protože se jednalo o zásadní změnu, předpokládal bych snahu banky seznámit své klienty dřív než jim začne strhávat pětistovky... Opravdu si na Českou spořitelnu nemám důvod stěžovat??
Nemohu jim sahat do svědomí, ale skutečně si myslíte, že kdybyste důsledně šel za požadavkem na vrácení těchto peněz a to i pohrůžkou okamžitého odchodu, že byste je z nich nedostal? Jasně, není řešení příčin, ale jen odstraňování následků, ale prachy jsou prachy.
Zrovna dneska na ČT v Testovinách zkoušeli banky, zda jim řeknou všechno k úvěrům. Jestli venkovní obraz spořitelny patřil pak záběrům skryté kamery uvnitř ČS, tak to byla pobočka na Andělu - Štefánikova. Bankovní prodavač jim zamlčel u pátisicové půjčky poplatek 2,5 tisíce, až kdy se o tom poplatku zmínila "zákaznice", tak poplatek přiznali.
Pokud mají pracovníci nereálný plán prodeje produktů a už nemají ani v příbuzenstvu nikoho, koho by ještě mohli uhnat, tak musí zkoušet i takovéto podpásovky. Buď to projde (většinou ano, protože z obchodního jednání se nepořizuje žádný záznam, takže je pak těžké pracovníkovi ČS dokázat, že lhal či zamlčoval) nebo ne. A kde není žalobce, není ani soudce.
ČS se musí neustále capit rostoucím ziskem. Pro pár akcionářů je to dobré, ale pro naprostou většinu lidí - klientů to znamená odírání.
Divím se, co je tam drží. ... Největší fór je, že si právě klienti ČS myslí, že ostatní banky jsou stejně špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně ... přičemž se nesetkali s něčím lepším.
Chce to víc takovýchto kontrol, ale i s postihem banky. Kontroly ze strany bank či najatých agentur, zda má pracovník řádně jmenovku či se pracovník předpisově papouškovitě zahlásil "Co provás mohu udělat" jsou k prdu.
Taky jsem to viděl - je to příšerné, kam až spořitelna se lhaním a zamlčováním jde.
Teď jen čekám, kdy ČS zažaluje ČT kvůli nepovolenému pořizování záznamu v prostorách banky (skrytá kamera).
Pro příspěvek níže: aspoň vidíte, jak se tady opět dodržují zákony. Nemusíte mít konto na mzdu (teoreticky), ale prakticky ... Firmy si ulehčují život tím, že nechtějí pracovat s hotovými penězi a tuto činnost přesouvají na drahé banky, které by ovšem s penězi rovněž nejraději nedělaly! Ó, jaký to Kocourkov! Kdyby tohle dělali komouši, to by se s. Havel mohl po..., když to dělají kapitalisti, je to v nejlepším pořádku.
Matěji, už jste někde zaměstnán nebo plkáte z vyhřátého pokoje na koleji?
Zkuste někam nastoupit do zaměstnání, až po Vás první den budou chtít číslo účtu na posílání mzdy, tak jim řekněte "Co to po mně chcete, podle Zákoníku práce mám nárok na výplatu mzdy v hotovosti", a pak nám tady sdělte, jestli v té firmě ještě pracujete...
Žvásty prasete Škromacha a reálný život jsou totiž opravdu naprosto rozdílné věci...