Vlákno názorů k článku Platbám na internetu vládne dobírka. Proč? od anonym - Obvykle se těchto diskuzí nezúčastňuji, ale čtu skoro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 3. 2008 9:17

    bez přezdívky
    Obvykle se těchto diskuzí nezúčastňuji, ale čtu skoro jenom samou kritiku, to mně velice mrzí, já provozuji e-shop, každou chvíli kontroluji nové objednávky, každé ráno kontroluji zda-li přišly platby předem na účet za objednávky z předchozích dnů, expeduji zboží ihned po připsání platby, i při objednávce na dobírku expeduji ještě týž den, popřípadě následující pracovní den, a ke každé objednávce se snažím přidat i nějakou maličkost,drobnost pro radost.Když si objedná zboží někdo s mého města, dovezu zboží až domů, bez dalších poplatků. Snažím se o to když nějaký sortiment není na skladě aby byl označen " není skladem", jenže se mi stalo, že poslední kus který jsem měl na skladě,si objednala paní z Prahy, zadala platbu předem, peníze neposlala, neodpověděla na mé tři emaily, se žádostí o zrušení či potvrzení objednávky,tři týdny jsem měl zboží zablokováno a odloženo. Po třech týdnech jsem ho vrátil na e-shop, poté co jsem jí kontaktoval telefonicky, a bylo mi sděleno abych se nepo.r.l. Nevím co bych ještě dodal, snad jenom, neházejte všechny do jednoho pytle, a problémy s poštou to je jiný problém, to vyřeší jedině nějaká konkurence, která tady bohužel ještě není.
  • 28. 3. 2008 9:43

    Mex (neregistrovaný)
    Nic si z těch rádobykritiků nedělejte. Většina z nich své odsudky vyvozuje z jediné negativní zkušenosti (často ani ne osobní), kterou se snaží generálně napasovat na všechno podobné. Např. - v roce 2000 se jednou spálil s neseriózním e-obchodníkem, ale do teď jsou pro něj všechny e-obchody jen podvodné a pochybné firmy. Co na to, že mají statisíce a miliony spokojených zákazníků, on věří jen svému vlastnímu prožitku a samozřejmě pomíjí naprosto skutečnost, že se jednalo o úplně jiný subjekt a navíc v úplně jiném čase.
    Kdybyste se měl vy chovat stejně, tak po zkušenosti s onou paní byste musel rezignovat, ale jak vidím, asi se tak nestalo. Snad vás uklidní, že stejný postup ti samí uplatňují i při hodnocení čehokoliv jiného - aut, bank, obchodů, národností, států atd. atd.
  • 28. 3. 2008 10:53

    Patrik Chrz
    To chce klid :-)
    Nebojte se, oni si to lidi mezi sebou řeknou, že byli s daným obchodem spokojeni. Sice je pravda, že pozitivní zkušennost se nešíří tak rychle jako negativní, ale přecejen se šíří. Já jsem do "svého" e-shopu nalákal nějakých půl milionu korun.
    Bohužel trochu "zpychl" a dost zdražil, takže už má u mě utrum :-(
    Přeju hodně štěstí a hlavně VYTRVAT !

    Jen dotaz, co máte za problém s poštou? Zkuste balíky pojišťovat na 30 000 Kč, ze zkušennosti vím, že docházely do druhého dne, na rozdíl od balíků do 5000 Kč, které jdou týden. Rozdíl v ceně minimální (před zdražením to bylo 6 Kč; a výrazně levnější než Obchodní balík, nebo PPLka) a v případě ztráty je to docela dobrej kšeft :-)
    Jo a ať na Vás nezkoušej nějaký fígle ohledně požadavků na balení, pokud tam není zlato, šperky a "obdobné cenné předměty", můžete mo mít zalepený třeba izolepou.
  • 28. 3. 2008 12:28

    Worm
    S tím cenným balíkem nad 5 tisíc je to pravda. Už jsem to vyzkoušel. Navíc je takový balík evidovaný i ve sledování zásilek na rozdíl od těch pod 5 tisíc.
  • 28. 3. 2008 22:22

    bez přezdívky
    Tak to jsem nevěděl, vyzkouším, asi se ale na té poště na mně bude dívat jako na blázna. Dobírka např. 350,- pojištění na 30000,-. Chci vidět ten jejich obličej.
  • 29. 3. 2008 7:27

    Patrik Chrz
    Úplně v pohodě. Dělal jsem ve velkoobchodě s hodinkami a takových balíků jsem posílal stovky (dělali jsme totiž i opravy, třeba výběna baterky vyšla zhruba na tolik, ale hodinky mohly mít hodnotu i vyšší než 30 000 Kč).
  • 28. 3. 2008 22:28

    bez přezdívky
    Problém s poštou, některé balíky došly až po 10 -ti dnech, no a jak zacházejí s takovým balíkem, zaplatím si pozor křehké a ještě na poště vidím jak s ním hodí z metrové výšky, nevím jak ten balík putuje k zákazníkovi, ale asi chvíli vzduchem a pak zem. :-).K zákazníkům došlo zboží i rozbité,myslím že dvakrát, což jsem vyřešil zasláním nového zboží zdarma.
  • 29. 3. 2008 15:43

    asdfgh (neregistrovaný)
    Česká pošta se u nás chová velice, řekněme nesystémově. Oni mají služební auto, do kterého jak přijdou balíky, tak je naloží a objíždějí adresy. Jenomže jak na tu adresu přijedou, tak se nijak nekontaktují, nikoho neshánějí, snad ani nemačkají zvonky, jak náhodou není někdo u schránky, tak tam jen vhodí oznámení o zásilce a s naloženým autem odjedou. Místo toho, aby ten balík rovnou udali, tak ho odvezou zpátky na poštu, tam ho musí vytahovat z auta, manipulovat s ním, skladovat na poště ještě několik dnů na poště, než si zákazník najde čas ho vyzvednout. Třeba jsem si dal poslat na dobírku balík z Řempa, vážil nějak 12 kilo, ale byla v něm plastová deska 100 x 150 centimetrů. Oni ten balík nechali projet autem, pak ho dovezli zpátky na poštu, kde ležel několk dní, než jsem si ho vyzvedl.
  • 29. 3. 2008 17:34

    Patrik Chrz
    Fakt je, že Česká pošta je poměrně zkostnatělý podnik, na druhou stranu, jak se říká "líná huba, holé neštěstí". Také jsem měl pár problémů v bývalé práci s jednotlivými pobočkami, ale pomohlo několik stížností - myslím, že v odboru "podání" visí někde moje fotka s "Wanted" a "Reward $ 1000" :-)), nicméně to zafungovalo.
    Další "záchranou" je stížnost přímo ta Český telekomunikační úřad, přes ten se mi podařilo prosadit, že nám do firmy vozili i dražší balíky, kdy dříve jen hodili oznámení "nebylo doručeno pro vysokou udanou cenu".
  • 28. 3. 2008 11:54

    Pavel (neregistrovaný)
    No, jedna moje zkušenost s e-shopem. Objednám dražší variantu zboží, od něj nejž měli v nabídce dvě varianty, zaplatím předem. Přijde mi (do pár dnů) balík, a v něm ta levnější varianta. Volám do e-shopu, že mi přišlo, co jsem nechtěl, tam mi řeknou, že přece přesně tohle je v katalogu. Tak jsem je musel navigovat v jejich vlastním katalogu, aby byli schopni zjistit, že nabízejí i něco jiného. Protože jsem něchtěl ztrácet čas posílání zpátky, atd. tak jsme se domluvili, že mi vrátí rozdíl ceny. Po dvou měsících čekání a několika urgencích (bude to zítra) mě volali, že jsem jim asi dal špatné číslo účtu, že se jim platba vrací. Tak se zeptám, na jaké číslo účtu to posílali no a zjistím, že nenapsali předčíslí. Prý "já myslel, že to před tou pomlčkou není důležité". No, co si myslet o e-shopu, kde se nevyznají ve vlastním katalogu a neumějí vyplnit příkaz k převodu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).