Lidi, asi chápeme, že bezpečnostní opatření jsou nutná, ale netvrďte mi, že barva hlavu je směrodatná...
To jste to všichni spláchli velice rychle takovým zdůvodněním, zajímalo by mě, ja zní smlouva s bankou, nepochybně by měla specifikovat přesný postup a kriteria, podle kterých probíhá ověření klienta!
A už vůbec nechápu, jak přišli na to, že je Mižochová??
Klientovi zvývá tedy zavolat znovu s tím , že padne na jiného oparátora, který to odhadne jinak? Tomu říkám systém tedy.
Nezbývá mi nic jiného, než se řehtat. Trochu mě zaráží postoj redakce - opravdu myslíte vážně, že v zájmu klienta je, aby musel volat znovu? To snad ne?! Není to náhodou o nedokonalosti systému? To tu bylo řečí a oslavných článků na nové přímé bankovnictví Spořitelny - a už je ta dokonalost tady. Mě se v eBance něco takového nemůže stát. Telefonního bankéře zajímá jen klientské číslo a autentizační kód. Barva hlasu - díky za tento systém - není důležitá. Docela zajímavé je, že s účtem může nakládat pouze jeho majitel (u spořitelny). Já pro mou přítelkyni provádím na účtu operace, které si přeje a je naprosto jedno, že nejsem ona - stačí pouze 2 uvedené věci - kl. číslo a aut. kód. Nevím, možná by si tu grešli zasloužili. Nicméně vidívám tu dost reklam od Spořitelny a poslední dobou i oslavné články - není tu nějaká souvislost? No, ikdyby byla, asi byste to stejně nenapsali. Buďte trošku nestranější (redakce) bylo by škoda to tu pokazit!!!
Souhlasím s tebou že ebanka je nejlepší ja jsem tam zdrhnul od poštovní spořitelny která másíce velmi nízké poplatky a všechno jiný tam stojí za houby e e-banky mám program student a co mi za něj všechno nabídnou u poštovní spořitelny student nestudent a platíš furt stejně a navíc kdyzž jím pošleš mail tak ti odpovědí za 14. dnů nebo vůbec když chcete něco vědět o víkendu tak máte smůlu i když infolinka funguje tak bankovní systém je odpojený a nevídíte ani historii účtu ani nemluvim o jejich klienservisu kdyzž tam zavoláte mají placené číslo vždy jste tak 10 minut v pořadí pak další tři minuty čekáte než to operátorka zvedne a stačí říct číslo účtu a rodné číslo a řekné Vám všechno tomu teda řikám zabezpečení E-bance zdar
Pokud Vás Vaše přítelkyně označila jako oprávněnou osobu ke svým účtům, je pochopitelně, že po zadání svých autorizačních údajů můžete s těmi účty pracovat. Podle obchodních podmínek ČS na Webu je tohle možné i u ČS.
Pokud naopak naznačujete, že Vám Vaše přítelkyně sdělila své přístupové údaje (PIN), tak se není čím chlubit, protože tím ona (a pravděpodobně i Vy) porušuje Všeobecné obchodní podmínky eBanky. Jako zaměstnanec té banky resp. jeji finanční skupiny byste ty podmínky měl dodržovat.
My to doma také tak provádíme, že já vím přítelovo heslo k EK k účtu a zadávám mu po domluvě různé transakce. Banka ale za tohle nenese zodpovědnost, čili je ryze na klientovi, že sdělil PIN někomu jinému. Kdybych si přesunula celou částku z účtu na svůj a přítel si chtěl stěžovat na infolince, tak má holt smůlu....je to jen jeho problém....
že se jedná o porušení podmínek je celkem fakt, ale je to jen klientův probléma jen jeho zodpovědnost.....
Jistě, Vy jako klient si tohle porušení můžete dovolit, stejně jako můžete překračovat povolenou rychlost na silnici. Jste na druhé straně, a každý se snaží hledat způsoby přežití, které jsou nejméně komplikované.
Pokud se tím ale vytahuje All-in-one, který pro tu finanční skupinu (byť externě) pracuje, je to jakoby se překračováním rychlosti chlubili na veřejném fóru policajti.
Vy jste zaměstnanec (skupiny) banky a veřejně tady obhajujete porušování podmínek, které jsou součástí smlouvy, kterou jste Vy (či Vaše přítelkyně) s tou bankou podepsal.
To vypovídá vcelku hodně o Vaší serióznosti. A také o serióznosti banky, pro kterou tady děláte tu PR kampaň, nevyvodí-li z toho důsledky. Pojišťovna a banka by s Vámi měla ukončit jakoukoli spolupráci. Uvědomte si prosím, že co můžete dělat jako řadový klient si nemůžete dovolit, pokud Vás ta banka/pojišťovna platí a pokud tady za ni kopete.
Předvedl jste další krásný příklad toho, kdo jste. Máte ještě nějaké další porušení podmínek, o kterém byste nám chtěl říct, abychom se to nedozvídali po částech?