no vida ... ostatne o tomto presne zde mluvili pod danym clankem v duskusi vsichni krome pisatele, ktery byl asi jako jediny presvedcen o jinych nadpozemskych duvodech proc mu nebyly penize vydany ...
a ono by stacilo vzdy byt jen trochu mirnejsi ve svych nazorech a myslenkach.
preji panu Wöhleovi aby se mu podobny problem uz vickrat nestal akdyz uz, tak aby neobvinoval vsechny kolem sebe aniz by tusil kde je pravda.
PS: zvedejte telefony kdyz vam vola ombudsman :o)
Vy jste si nevšiml, že ČS opravdu jen mlží? Na jedné straně ČS říká "...nastala komunikační chyba..." a "...nedostal následně informaci k autorizaci", ale vzápětí bankomat úspěšně odkomunikoval pokyn k blokaci prostředků na základě NEOBDRŽENÉ autorizace a ještě ke všemu s vědomím, že peníze NEVYDÁ. Jak je to možné?
Podle vás je asi v pořádku, že pokud se transakce JAKKOLI nepovede, tak má ČS právo vám prostředky zablokovat na účtu? Jen tak?
tady je opet problem ctenare neznaleho problemu. tento problem mel i pisatel clanku, proto vubec k jeho sepsani bohuzel doslo.
nebudu se tu opakovat nebot je to zrejme zbytecne protoze se vzdy najde nekdo kdo to nepochopi. princip komunikace a fungovani cele takove platebni transakce byl nekolikrate podrobne popisovan v prispevcich k puvodnimu clanku, staci si to dukladne precist a uvidite ze co pisete neni pravda a vychazi to pouze z vasich domnelych predstav o fungovani bankomatu a bankovnich systemu.
jinak takovou blokaci provadi vsechny banky a nejen v ČR, neni to nic neobvykleho i kdyz vam to tak pripada zrejme proto ze jste se s tim nikdy nesetkal, to ovsem takovy fakt nevyvraci.