V prve rade je chyba na strane GE, ze operatorka nesdelila presnou castku, ale zaokrouhlila ji. Nejspis ne ve zlem umyslu, nybrz z lajdackosti.
Nasledne se GE chytla smlouvy a snazi se z toho vytriskat, co se da. Smlouva se pise proto, aby nas ochranila pred pripadnym nekorektnim jednanim druhe strany. V tomto pripade bylo na vystost zrejme, ze druha strana (ta pani) nejedna nekorektne a presto se toho GE chytila. Za to ji dle mne patri Zlamana Gresle naprosto pravem. Dokonce se ani neomluvila za chybne jednani sveho zamestnance (pracovnika infolinky).
Ostatne slysel jsem toho o praktikach GE uz tolik, ze mne to ani neprekvapuje.
No ano, omluvit se za jednání operátorky by se asi GE omluvit měla ( pokud to je pravda ). Ale je to taky trochu slovo proti slovu. Prostě podmínky jsou podmínky, a pokud je někdo nesplní, nesmí se divit sankcím.U nás jsou všichni zvyklý ještě z minulých dob na slova jako:jedna paní povídala..... Pokud má závazek, měla se řídit písemností. Doporučuji číst smlouvy dokonce !!
Ano presně tak, kdyby si přečetla smluvni podminky tak tam treba najde, ze zazadat ma pisemne, pak ji prijde slozenka a tam ma napsano kolik ma uhradit a do kdy. A taky...vim co si lidi navymysli, pak to nakonec stejne nesplni a maji akorat plno kecu. A ted si predstavte, ze jsou i lidi kteri uhradi celou sumu hned po uzavreni smlouvy a pak po dvou letech se divi ze jim najednou prijde upominka, ze dluzi. No ano...protoze nectou smlouvy, spocitaji si jen pujcenou castku bez uroku a tu poslu. To samozrejme neni platne predcasne splaceni a tim padem se jim kazdy mesic zapocte tam jejich splatka. A pak se hadaji jak maji vsechno uhrazeno !!!
Kdyby si paní nebyla líná přečíst smlouvu, nebylo by muselo k tomuto dojít. Podmínky má dle mně každá banka jasně dané.Pokud je nesplnila, má smůlu, nevím na co si dotyčná stěžuje, akorát na svoji blbost. Jsme v době, kde je číst smlouvy, co podepíšeme důležité. Měšec by se také měl zamyslet nad svými Grešlemi.
Za prve tady porad opakujete to same (mela si precist smlouvu), vubec jste mi neodpovedel na jasne polozenou otazku "Co tedy ta pani udelala spatne".
Za druhe pokud by zazadat o splaceni dluhu dle "pismenych podminek" neslo, jak to, ze to te pani tedy ihned nezamitli? Vy musite delat pro GE, ze jste tak nekriticky.
V clanku se jasne pise, ze si pani telefonicky zazadala o splaceni dluhu. Pokud na to nemela narok, GE pochybila, kdyz se tim vubec zabyvala. Pokud na to narok mela, proc tu porad opakujete, ze si mela cist podminky?
Jednoznacne GE pochybila v tom, ze pani sdelila spatnou vysi dluhu. Snad nechcete tvrdit, ze si to ta pani vsechno vymyslela, aby misto splaceneho dluhu mela dalsi opletacky?
Přesně tak. Dělám na informační lince jedné společnosti a občas se stane, že uděláme nějakou chybu. Potom, když nás na to klient upozorní, nahraný hovor si odposlechneme a pokud to je tak, se podle toho zachovame.
Proto mě připadá až
neuvěřitelné, že to tak GE neudělala. Měla si ten hovor odposlechnout a smlouvu ukončit.
Ale milý pane, kde prosím Vás žijete. Já pracuji na informační lince v jedné bance a hodně byste se divil co si dokáží lidi vymyslet. Stačilo by Vám zkusit vzít pár informačních hovorů a už byste reagoval úplně jinak.
Lidi dokáží neuvěřitelně lhát (pozor teď neříkám, že ta paní si něco vymyslela, jen konstatuji jak si lidé dokáží bezostyšně vymýšlet).
Ale, také je pravda, že GE by mohla být shovívavá a při platbě v níž chbělo pouze 10 ha by mohla předpokládat, že se jednalo o jednorázové splacení. Všechno je jen v lidech.
Pokud má GE informační linku tak předpokládám, že se její hovory nahrávají a archivují, paní může potom požádat o dohledání tohoto hovoru. (Seriózní banka toto určitě nabízí).
Podle vašich názorů soudím, že jste všude byla a všechno znáte, dokonce víte že si dotyčná nepřečetla smlouvu, takže máte asi pocit jasnovideckých schopností. Jinak byste si předtím než se o někom vyjádříte podobným hrubým způsobem radši zjistila fakta o praktikách GE Multiservisu. Například na zákaznické lince. Tam by vám řekli, že o předčasné splacení se žádá výhradně telefonicky, protože v době uzavírání smlouvy nic takového u této banky nebylo možné, a proto také nic takového ve smlouvě není. Toto banka umožňuje až od platnosti nového zákona o úvěrech, který nabyl účinnosti od letošního roku. Ale to paní chytrá určitě ví.
S touto bankou jsme se také pobavili.Podlehli jsme reklamě a zašli v Chomutově do uvedené pobočky.Chteli jsme získat pro moji tchyňi mobil.Po splnění všech předepsaných podmínek nam nebylo vyhověno a to z důvodů vysokého věku žadatelky !!Považuji to za neúctu managementu k lidem.Mně toho mobila chtěli dát hned,což jsem odmítl.
Vy jste ale neuvěřitelný sprosťák. Za tato bezcitná slova zasloužíte pořádně nakopat do zadku, obalit v medu a peří a pak na vás vypustit roj vos a sršňů. Jednou možná, dožijete-li se toho vůbec, budete také starý a věřte,že vám to pak ti budoucí mladí pěkně nandají. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. A když už něco chcete vědět, důchodci patří ještě k té lepší části společnosti a své závazky, na rozdíl od mnohých nezodpovědných jedinců z mladé a střední generace poctivě plní. I když i zde pochopitelně existují výjimky. Žijete zřejmě velmi prázdným životem a vaše výchova nestojí ani za tu zlámamou grešli. Je mi vás vlastně líto. A jen vás ještě požádám, abyste nedával najevo svou hloupost a už se raději k ničemu (alespoň ne tímto veskrze trapným způsobem) nevyjadřoval.
Minulé (možná předminulé) vánoce, mi přišla e-mailem reklama za zadarmní zřížení OK karty s možností bezplatného úvěru při splacení do konce ledna (bylo to ve spolupráci s Quickem). Sice jsem jí nepotřeboval, ale říkal jsem si proč ne.
Na Internetu jsem vyplnil formulář a click - a ejhle žádost zamítnuta. Je pravda, že jsem ani o ní vlastně ani extra zájem neměl, tak jsem ten formulář vyplňoval tak hala-bala. Možná, že kdybych byl pečlivější, že mi jí přiznali, ale vlastně jsem měl štěstí, protože se mi to mohlo pěkně prodražit, jak se tu dočítám.
Vůbec, nějak se GE zhorušuje. Teď jsem zjistil, že zrušili pásmové úročení u jejich vkladní knížky Agrokonto. A to jsem tam měl skoro 200 000. Tak jsem jí zrušil a peníze převedl jinam.
Minulé (možná předminulé) vánoce, mi přišla e-mailem reklama za zadarmní zřížení OK karty s možností bezplatného úvěru při splacení do konce ledna (bylo to ve spolupráci s Quickem). Sice jsem jí nepotřeboval, ale říkal jsem si proč ne.
Na Internetu jsem vyplnil formulář a click - a ejhle žádost zamítnuta. Je pravda, že jsem ani o ní vlastně ani extra zájem neměl, tak jsem ten formulář vyplňoval tak hala-bala. Možná, že kdybych byl pečlivější, že mi jí přiznali, ale vlastně jsem měl štěstí, protože se mi to mohlo pěkně prodražit, jak se tu dočítám.
Vůbec, nějak se GE zhorušuje. Teď jsem zjistil, že zrušili pásmové úročení u jejich vkladní knížky Agrokonto. A to jsem tam měl skoro 200 000. Tak jsem jí zrušil a peníze převedl jinam.