Hlavní navigace

Názor k článku Nespěcháte, i když jde o soud? Poradíme, jak řešit zpoždění a kdy vám projde od Kassandra - Odeslali jsme žalobu datovou schránkou poslední den lhůty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2018 16:09

    Kassandra (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Odeslali jsme žalobu datovou schránkou poslední den lhůty 14. března v 19:23 a v 19:23 byla také dodána do schránky soudu. Bohužel nejsme schopni doložit, kdy bylo doručeno (zjistili jsme, že "doručení" není totéž, co dodání, jelikož doručení následuje po "dodání", které následuje po "podání" - jedná se o 3 různé kroky), jelikož jsme doručenku stáhli ihned po odeslání a čas doručení na ní ještě není vyznačen, a z datovky to po 3 měsících zmizelo, teď už nezjistíme nic. Jenže na podatelně se asi přihlásili až následující pracovní den, a do infoSoudu poznačili, že řízení bylo zahájeno 15. března (tj. den po lhůtě, tudíž pozdě). Teď se dohadujeme přes soud s žalovanou stranou, která namítá, že žaloba byla podáná pozdě a má být zamítnuta. Datových schránek nám byl čert dlužen, ten systém je nedomyšlený a nedotažený.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).