Nenechte se okrást ani při běžných nákupech. Vřele doporučuji věnovat zvýšenou pozornost nákupům v Kauflandu. Čerstvá zkušenost: nákup za 1100,– Kč předražen o 170,– Kč – nesprávně účtovaný tavený sýr. Pár týdnů zpátky – Nescafe Gold v akci účtováno za běžnou cenu o 50% vyšší, gel po holení Gillette v akci účtován za běžnou cenu o 50% vyšší, atd. atd.
Zajímavý trik také používá albert, umístí zboží na místa kde obvykle bývá zboží se slevou. Popřípadě to ještě vylepší nápisem AKCE někde poblíž. Zákazník naučen, že na tomto místě bývá zboží se slevou jej tak nějak „podvědomě“ koupí s tím, že na zboží je sleva ale ona NENÍ. Samozřejmě u zboží na zmňovaném místě „zapomene“ uvést cenu.
Osobně mi v mnoha případech přijde, že sleva znamená, že obchodník původně prodával věc předraženou. Zajímavé srovnání ohledně povánočních cen přinesla Heureka, doporučuji se podívat – je tam jasně vidět, že „akční cena“ se opravdu vyplatit nemusí: http://jdem.cz/dke34
Elektro prodejny v Ostravě, typicky Datart, Electroworld, Planeo atd. … plno plakátů, kampaň na výprodej, přijdete dovnitř, a všechno při starém, žádnou slevu neuvidíte, max. v jednotkách procent u ležáků.
Samozřejmě běžný trik: škrtnuta „původní cena“ a nová cena je naprosto běžná.
Však se tam lidi ani nehrnou…
Ja sem ted vyuzil povanocni sleovvy kupon v Globusu a tam se to fakt vyplatilo. Na netu byla nejlevnejsi lednick do domacnoti okolo 4000 tisic v Globusu po sleve sem se dostal na 3300 Kc, ale predvanocni cena tohoto modelu byla 7000.
Ale co se slev tyce, tak ty se inzeruji nonstop. Kdyz jde te do obchodnich domu, ktere sou vetsinou narvane jenom butiky a parfumeriema, tak tam vysi cedule „Sale“ celorocne. Jenom to na mne nejak nepusobi kdyz je to v anglictine.