největší problém jsou platy .. manažeři, ředitelé, členové dozorčích rad atd .. mají platy srovnatelné s průměrem EU, ovšem obyčejní zaměstněnci mají platy na úrovni 40 - 50 % EU, proč například dělník Škody auto nemá stený plat jako jeho kolega ve Wolfsburgu ( závod koncernu VW ) .. přitom ceny služeb a zboží jsou téměř srovnatelné jako v EU .. až budou platy na úrovni naší produktivity to znamená cca 75 % úrovně průměru EU nebude problém si na budoucí důchod spořit ekonomy doporučovaných 10 % hrubého příjmu už od prvního nástupu do zaměstnání
Je pěkné, co jste napsal a určitě máte pravdu. Ale připadá mi úsměvné použít jako příklad zaměstnance Škoda auto. Zrovna včera jsem se dočetl, že průměrný plat dělníka dosáhl s příplatky 40 tisíc Kč. To si myslím, že na tom bude nějaký další pracovník v ČR určitě hůř.
Pokud by koncernové vedení mělo platit dělníka v Mladé Boleslavi jako ve Wolfsburgu, tak jdou dál na východ. To je absolutní nesmysl. Učte se jazyky, to především. Většina Čechů ovládá pouze svůj rodný jazyk. I ti muslimové (jako Maročané, Alžířané, Libanonci, lidé z Blízkého východu atd). mluví kromě arabštiny (tu ovládá přes miliarda lidí) skvěle francouzsky a mladá a střední generace mluví obstojně anglicky... Co nabídnou Češi??? K montáži Vám bude stačit čeština, k práci s přidanou hodnotou budete muset i dost mluvit a rozumět.
Internet Info Měšec.cz (www.mesec.cz)
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.