Třeba ten, kdo bude dobíjet větší částky převodem, nebo ten, kdo má u té karty, z níž je nabíjeno, natolik zajímavý bonusový program, že to dostane zpět (Citi MALL, Diners Club, Cetelem a pod.) a současně má zájem/potřebu, využít té hlavní funkce Napky, tedy bleskových převodů peněz v rámci skupiny lidí?
Takže nula od nuly pojde. Vlastně 2% od 2% pojdou, ovšem mínus další poplatky.
Si nedovedu představit tu bleskovou skupinu uživatelů. Navíc je to dost limitováno.... limity. Limity... tolik k "dobíjení větších částek převodem". S hotovostí, bankovními převody v rámci banky obvykle okamžitě, nebo mimo banku do druhého pracovního dne, či i platba "obyčejnou" kartou, si plně vystačím.
Stále nevím, a ty jsi to nevysvětlil, k čemu by mi ta Blbka byla dobrá. Tedy v čemkoli lepší, nežli dnešní běžné způsoby. Nevýhody jsou mi jasné.
PS: To jediné, co mě napadá a v článku se popisuje, tedy aby dítě, zaměstnanec, cokoli měl každý kartu s nulovou částkou, kterou mohu okamžitě dobít, umí zdarma mnohé banky. Tedy například mám bezplatný účet s bezplatnou kartou, a na něj mohu kdykoli s rychlostí v řádu sekund poslat třeba milión (tedy nejsem limitován limity, jako Blbka) v rámci jedné banky, z jiného účtu.
Ale lidé nejednají racionálně, už v pravěku se z bronzu nevyráběly jen nástroje, ale i neužitečné šperky. Existuje tu i fenomén: „Já na to mám“. Prostě lidé chodí i do lepších restaurací, kde se nají málo, ale draho, kupují si drahé značkové oblečení, i když oblečení od Vietnamců má stejnou užitnou hodnotu a je levnější, myslí si, že co je dražší to je lepší, a když je něco za darmo, tak k tomu nemají důvěru (moje babička říkala, že nic není zadarmo). A tato předplacenka si své uživatele najde, nebo nenajde a třeba zanikne. Myslím, že běžný člověk si to dokáže spočítat sám a jak se rozhodne, je přeci jeho věc. A když někomu dělá dobře si stokorunou zapalovat cigaretu, tak proč ne. Tedy, podle mne by reakce, na článek měla být např. tato karta je pro mě nanic, a ne tato karta je nanic.